Освітня програма
Навчальний план
Форма навчання
очна, денна; заочна
Курс навчання
набір 2022р. – 1 курс
набір 2021р. – 2 курс
набір 2020р. – 3 курс
набір 2018р. – 4 курс
Рівень вищої освіти
третій (освітньо-науковий) рівень
Галузь знань
03 Гуманітарні науки
Спеціальність
Спеціальність 032 Історія та археологія
Кваліфікація
Фокус ОП
Професійна підготовка сучасних науковців за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти в галузі 03 Гуманітарні науки зі спеціальності 032 Історія та археологія з врахуванням загальних світових тенденцій наукового розвитку, які б вільно володіли усіма навичками дослідницьких, аналітичних й практичних досліджень у своєї предметної галузі, професійно використовували загальні компетентності критичного мисленням й мали поглиблене розуміння ролі історії, історичного процесу та історичного дослідження. Програма орієнтована на професійну підготовку наукових кадрів для фахових історичних і археологічних досліджень Півдня України (зокрема Східного та Північно-Східного Приазов’я).
Можливості працевлаштування
Дослідницька та викладацька діяльність у сфері освіти. Адміністративна та управлінська діяльність у сфері освіти.
Посади згідно класифікатора професій ДК 003:2010 України. Асистент (2310.2), доцент (2310.1), професор (2310.1), директор (начальник) організації (дослідної, конструкторської, проектної) (1210.1), директор (ректор, начальник) закладу вищої освіти (технікуму, коледжу, інституту, академії, університету та ін.) (1210.1), директор курсів підвищення кваліфікації (1210.1), директор науково-дослідного інституту (1210.1), директор центру підвищення кваліфікації (1229.4), завідувач відділення у коледжі (1229.4), завідувач лабораторії (науково-дослідної, підготовки виробництва) (1237.2), науковий співробітник (2213.1).
Місце працевлаштування. Міністерство освіти і науки України, заклади педагогічної освіти, система управління. Вимогами до посад є наявність завершеного навчання, проведення досліджень високого рівня та досвід роботи в архівах, дослідницькій і викладацькій сферах у вищих навчальних закладах й науково-дослідницьких установах.
Наявність акредитації
Умовна (відкладена) акредитація освітніх програм відповідно до Постанови КМУ від 16.03.2022 р. № 295 (протокол засідання Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти №8 ві 17.05.2022)
Гарант освітньої програми
Ситник Олександер Миколайович, професор, доктор історичних наук
Обов’язкові освітні компоненти
Філософія сучасного світу |
|
Іноземна мова у науковому спілкуванні |
|
Методика наукового аналізу та розробки дисертаційного проекту |
|
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в науковій, науково-педагогічній та професійній діяльності (за фаховим спрямуванням) |
|
Інноваційні педагогічні технології у вищій освіті |
|
Методологія історичних досліджень |
|
Історія розвитку польових досліджень в археології |
|
Аналітична археологія |
|
Загальний обсяг обов’язкових компонентів |
|
Архів силабусів
Інструкція з вибору освітніх компонентів
Перелік вибіркових освітніх компонентів програми
Психологія розвитку особистості в культурно-освітньому просторі |
|
Цивілізація в історії людства |
|
Аграрна історія Південної України |
|
Вища освіта та європейський освітній простір |
|
Актуальні проблеми евроінтеграції України |
|
Етнополітична історія України |
|
Актуальні проблеми новітньої історіографіїї України |
|
Проблеми етногенезу слов’ян |
|
Академічне письмо англійською мовою для аспірантів |
анотація |
Сучасна світова історіографія |
|
Загальний обсяг вибіркових компонентів: |
|
Форми атестації
Форма атестації освітньої складової – виконання здобувачем навчального плану освітньо-наукової програми у повному обсязі. Форма атестації наукової складової – публічний захист дисертаційної роботи на здобуття наукового ступеня доктора філософії.
Програма кваліфікаційного екзамену
Рекомендації з виконання кваліфікаційної роботи