Освітня програма
Навчальний план
Форма навчання
Денна
Курс навчання
набір 2022р. – 1 курс
набір 2021р. – 2 курс
набір 2020р. – 3 курс
Рівень вищої освіти
перший (бакалаврський)
Галузь знань
01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність
Спеціальність 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Спеціалізація 015.39 Цифрові технології
Кваліфікація
Бакалавр з професійної освіти (за спеціалізацією «Цифрові технології»)
Фокус ОП
Загальна освіта у галузі професійної освіти та цифрових технологій.
Можливості працевлаштування
Заклади профільної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної, фахової передвищої освіти; підприємства, установи та організації галузі / сфери (за спеціалізацією).
Випускники можуть працювати за професіями згідно з Національним класифікатором професій ДК 003:2010:
3340
- Інші фахівці в галузі освіти
- Вихователь професійно-технічного навчального закладу
- Інструктор виробничого навчання
- Лаборант (освіта)
- Майстер виробничого навчання
- Майстер навчального центру
- Педагог професійного навчання
- Технолог-наставник
3121
- Техніки-програмісти
- Фахівець з інформаційних технологій
- Фахівець з розроблення комп’ютерних програм
Наявність акредитації
Умовна (відкладена) акредитація освітніх програм відповідно до Постанови КМУ від 16.03.2022 р. № 295 (протокол засідання Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти №8 ві 17.05.2022)
Гарант освітньої програми
Крашеніннік Ірина Володимирівна, в.о. завідувача кафедри кафедри інформатики і кібернетики, доктор філософії зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Обов’язкові освітні компоненти
Історія та культура України |
|
Українська мова (за професійним спрямуванням) |
|
Філософія |
|
Іноземна мова |
|
Алгебра та геометрія |
|
Фізика |
|
Теорія ймовірностей та математична статистика |
|
Безпека життєдіяльності та основи охорони праці (Модуль 1. Безпека життєдіяльності) |
|
Безпека життєдіяльності та основи охорони праці (Модуль 2. Основи охорони праці) |
|
Програмування (1-2 семестри) |
|
Програмування (3-4 семестри) |
|
Програмування (5-6 семестри) |
|
Програмування (7-8 семестри) |
|
Дидактичні основи професійної освіти |
|
Алгоритми і структури даних |
|
Архітектура обчислювальних систем |
|
Операційні системи та системне програмування |
|
Дискретна математика |
|
Методологічні засади професійної освіти |
|
Інформаційні мережі |
|
Методика професійного навчання |
|
Теорія програмування |
|
Вступ до спеціальності Модуль 1. Вступ до спеціальності Модуль 2. Основи наукових досліджень |
|
Організація та обробка електронної інформації |
|
Обробка зображень та мультимедіа |
|
Теорія інформації та кодування |
|
Бази даних та інформаційні системи |
|
Програмування та підтримка веб-застосувань |
|
Інженерна психологія та психологія праці |
|
Педагогіка |
|
Медіаосвіта та медіаграмотність |
|
Ергономіка інформаційних технологій |
|
Основи комп’ютерного оцінювання навчальних досягнень |
|
Інтелектуальні інформаційні системи |
|
Навчальна (педагогічна) практикробоча програма |
|
Виробнича практика |
|
Загальний обсяг обов’язкових компонентів: 180 кредитів |
|
Архів силабусів
Інструкція з вибору освітніх компонентів
Перелік вибіркових освітніх компонентів програми
Програмування роботизованих систем |
|
Основи IoT-технологій |
|
Unix-подібні операційні системи |
|
Вступ до комп’ютерного дизайну |
|
Мови інформаційного обміну |
|
Технологія XML |
|
Програмування мовою Python |
|
Паралельне програмування |
|
Комп’ютерна графіка |
|
Інформаційні системи і технології в менеджменті |
|
Інформаційні системи і технології в обліку |
|
Інформаційні системи і технології в освіті |
|
Комп’ютерне проектування в графічному дизайні |
|
Захист інформації |
|
Комп’ютерний дизайн реклами |
|
Основи ігрового програмування |
|
Апаратні засоби ПЕОМ і локальних мереж |
|
Програмування комп’ютерної графіки |
|
Основи авторського права |
|
Комп’ютерні анімаційні технології |
|
Програмування мобільних пристроїв |
|
Технології створення доповненої та віртуальної реальності |
|
Хмарні сервіси і технології |
|
Електронна комерція |
|
Веб-дизайн |
|
Основи освітнього менеджменту |
|
Проєктні технології та командна робота в освітній діяльності |
|
Основи педагогічних досліджень |
|
Веб-сервіси у професійній діяльності педагога закладу професійної (професійно-технічної) освіти |
|
Основи професійної мобільності педагога |
|
Основи педагогічної творчості |
|
Основи освіти дорослих |
|
Загальний обсяг вибіркових компонентів: 60 кредитів |
|
|
|
Форми атестації
Атестація здійснюється у формі комплексного атестаційного екзамену з професійної освіти та цифрових технологій
Атестаційний екзамен передбачає оцінювання обов’язкових результатів навчання, визначених стандартом вищої освіти за спеціальністю 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та цією освітньо-професійною програмою.
Програма кваліфікаційного екзамену
Рекомендації з виконання кваліфікаційної роботи
Не передбачено