18 грудня 2020 р. відбулося підсумкове засідання наукового гуртка кафедри української і зарубіжної літератури «Літературознавчі студії».

Керівник гуртка доцент Землянська А.В. ознайомила нових членів гуртка з досягненнями за попередні роки, відзвітувала про результати діяльності гуртка за 2020 рік, нагадала про найбільші досягнення та найпомітніші наукові події: ІІ місце на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з української мови і літератури (студентки Суховій Л., Коваленко А., керівник – ст. викл. Огульчанська О.А.); перемога у Конкурсі есе учнівської та студентської молоді «Мій Шевченко» (Скориця Д., Касаджи С., Сириденко О., Мельнікова А., Костішак І. та ін., керівники – доценти Шарова Т.М., Шаров С.В., Землянська А.В., асистент Мажара Н.С.); проведення IV студентської наукової постер-сесії «Культурна парадигма Європи» та ін.

Обмін досвідом з іншими науковцями відбувся протягом року шляхом участі в наукових конференціях різного рівня та публікаціях у збірниках матеріалів конференцій, фахових збірниках (м. Мелітополь, м. Суми, м. Одеса, Республіка Білорусь тощо).

Відповідальний за дотриманням принципів академічної доброчесності на кафедрі української і зарубіжної літератури, доцент Шаров С.В. ознайомив із тими положеннями, які регулюють цей аспект наукової діяльності, та результатами перевірки на плагіат цьогорічних курсових та дипломних робіт освітніх рівнів «бакалавр» та «магістр».

Завідувач кафедри української і зарубіжної літератури, доцент Шарова Т.М. привітала всіх учасників засідання із плідними результатами наукової роботи, подякувала старості гуртка, випускниці магістратури Кузьменко В. за її працю, значні досягнення та привітала нову голову студентського наукового гуртка – студентку ІІ курсу Мельнікову А.

По завершенню засідання випускниця магістратури Скориця Д., яка вже працевлаштована за фахом, поділилася своїми враженнями щодо наукової діяльності та побажала новим гуртківцям наукових досягнень та перемог!

Наприкінці засідання було намічено нові напрямки роботи, обговорено стратегію розвитку наукової теми кафедри у студентських дослідженнях тощо.

 

Залишити відповідь