30 листопада 2021 року відбувся Національний освітній форум директорів департаментів освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівників департаментів (управлінь) освіти міст – обласних центрів, керівників закладів післядипломної педагогічної освіти «Нова українська школа 2020/2021: синергія, інтеграція, менеджмент».

Захід відбувся за головуванням Міністра освіти в науки України Сергія Шкарлета в Національному університеті біоресурсів і природокористування України.

Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет, презентуючи Стратегію розвитку Нової української школи 2020/2021: стратегію інноваційних змін, подякував всім директорам і керівникам департаментів освіти і науки, причетним до організації нинішнього форуму. Адже цей захід для освітян такий же важливий, як і традиційні серпневі педагогічні конференції, підкреслив очільник освітньої галузі.

На тактиці упровадження Нової української школи, реалізацію інноваційних змін зосередилися директори Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков, Інституту розвитку освіти Вадим Карандій та Інституту освітньої аналітики Сергій Лондар.

У доповіді Президент Національної академії педагогічних наук України Василь Кремень відзначив інноваційні зміни Нової української школи 2020/2021 та їх роль для суспільства.

На ментор-платформі Національного освітнього форуму виступали ректор Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького Анатолій Солоненко, проректор з наукової роботи Людмила Москальова, начальник центру IT-технологій і комп’ютерного дизайну Олександр Павленко.

Зокрема, у своїй доповіді Анатолій Миколайович підкреслив, що вища професійна педагогічна освіта реагує на виклики своєчасно, але є необхідність діалогу між усіма зацікавленими особами – і вчителями, і батьками, і громадами, і бізнесом і владою для спільного пошуку подальших необхідних кроків для реалізації НУШ. «На сьогодні актуальним є створення умов для сучасного діалогу всіх зацікавлених в освітніх реформах суб’єктів через розробку спеціального інструменту, який би зібрав представників влади, громадськість, вчителів для вирішення стратегічних цілей, оперативних завдань концепції Нової української школи, – зазначив Анатолій Солоненко. –   Це і стало основою розробки і створення сучасної технології взаємодії вищої освіти зі стейкхолдерами – інтелектуальної платформи TeachHub, яка реалізована МДПУ імені Богдана Хмельницького. Запропонована Вашій увазі платформа максимально відкрита як для інтелектуального обговорення освітніх завдань 2 етапу реалізації НУШ, так і раціонального взаємообміну позитивним досвідом і методичними напрацюваннями для успішного впровадження освітніх реформ.»

Також в межах форуму відбулася виставка «Освітні інновації Нової української школи 2020/2021 років».

Фото: https://nubip.edu.ua/node/102115