04 березня 2019 р. відбулась звітна конференція за результатами проходження здобувачами вищої освіти 3 курсу Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти виробничої практики (діагностично-розвивальної), методистами якої були старші викладачі Каткова Т.А. і Титаренко О.І.

Студенти проходили виробничу практику в ЗОШ № 2, № 6, №7, № 8, № 11; СШ № 25; ліцеях № 9 № 10 м. Мелітополя та у районних школах: ОНЗ Приазовської СШ «Азимут»; Василівській гімназії «Сузір’я».

Презентуючи підсумки роботи, здобувачі вищої освіти повідомили про виконані завдання, набуті знання, вміння, досвід взаємодії з психологом та педагогічним колективом бази практики, спілкування з учнями різних вікових груп. Під час проходження практики студенти ознайомились з особливостями організації і проведення науково-психологічного спостереження та психологічного опитування, з особливостями і технологією використання на практиці найбільш розповсюджених психологічних тестів (особистісних інтелектуальних, тестів здібностей та досягнень), методик соціометрії, референтометрії та психологічного експерименту ‒ процедурами їх використання, алгоритмами обробки, способами змістовної інтерпретації.

Наведені здобувачами вищої освіти діаграми вдало демонстрували результати проведених ними діагностичних досліджень, що дало можливість всім присутнім ознайомитися з психологічними та особистісними особливостями учнів, визначити актуальні проблеми їх розвитку.

На практиці студенти проводили просвітницьку, профілактичну, психодіагностичну, психокорекційну, розвивальну роботу, проводили уроки з психології, формулювали психологічні висновки. Поглиблювали і застосовували в практичній діяльності теоретичні знання з загальної, вікової, педагогічної психології, психодіагностики, експериментальної психології, психоконсультування, психокорекції та інших фахових дисциплін.

В рамках практики студенти здійснювали профорієнтаційну роботу на класних годинах, позакласних і позашкільних заходах, організовували тематичні професіографічні екскурсії, проводили профорієнтаційні тренінгові заняття з учнями, працювали з батьками, оформлювали інформаційні стіннівки про університет, приймали участь у проведенні предметних тижнів, анкетували випускників з метою визначення їх професійної спрямованості.

Кожного дня студенти-практиканти удосконалювали свої знання за допомогою рефлексії, рекомендацій та бесід з практичними психологами Мелітопольського ліцею № 10 Пижик Г.Г., ліцею № 9 Терещенко Я.О. та Мелітопольської ЗОШ № 7 Махонько Ю. Вони завжди знаходили час для відповідей на запитання студентів, давали практичні поради, щодо покращення знань з психології.

Матеріал підготувала Каткова Т.А.

Залишити відповідь