Згідно графіку 22 травня 2020 року старшим викладачем кафедри дошкільної освіти і соціальної роботи Єрмак Г.В. було проведено установчу конференцію для проходження навчальної практики з християнської етики здобувачами вищої освіти ІІ курсу 218-с групи ННІСПМО рівня вищої освіти перший (бакалаврський), спеціальності 013 Початкова освіта ОП «Початкова освіта. Християнська етика».
Навчальна практика з християнської відбудеться протягом тижня (з 25.05.2020 по 29.05.2020 рр.).
Мета навчальної практики полягає у закріпленні на практиці теоретичних знань, отриманих у процесі професійної підготовки; розширенні уявлень здобувачів вищої освіти про зміст, форми, методи та специфіку роботи у школах різного типу, центрів духовно-морального розвитку тощо; розвитку умінь та навичок організовувати і планувати виконання професійно-орієнтованих завдань.
Заплановані програмні результати навчання:
ознайомлення студентів з методичними матеріалами, онлайн-ресурсами, що можна використовувати під час викладання дисципліни «Основи християнської етики»;
розробка та проведення уроків з «Основ християнської етики» а також позакласних в початкових класах загальноосвітніх шкіл, та недільних шкіл у тому числі з використанням дистанційних технологій (відео платформ, онлайн-дошок, інтерактивних онлайн технологій та ресурсів);
відвідування історичних пам’яток духовної культури України (Світу) також з використанням онлайн-екскурсій та онлайн-панорам.
Навчальна практика проводиться згідно Положення про практичну підготовку здобувачів вищої освіти у Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького.
Здобувачі вищої освіти ознайомлені з організацією і проведенням практик за допомогою дистанційних технологій з використанням ресурсів сайту Центру освітніх дистанційних технологій; з програмою практики, критеріями її оцінювання і формами звітності.
Після закінчення терміну практики здобувачі вищої освіти звітують про виконання програми та індивідуальних завдань.
Навчальна практика з християнської етики є складовою практико-орієнтованого курсу християнської етики. Модуль 1. Комплекс тренінгових програм з проблем духовно-морального виховання учнів початкової школи. Критерії оцінювання, які відповідають завданням практики, відображаються у її робочій програмі і доводяться до відома здобувачів вищої освіти перед початком практики.
Звіт з навчальної практики приймається і оцінюється керівником практики і захищається на звітній конференції.
Інформацію підготувала старший викладач кафедри дошкільної роботи і соціальної роботи Єрмак Г.В.