Сьогодні, 6 червня, в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького розпочала свою роботу ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст».
Вітальним словом конференцію відкрив ректор університету Анатолій Миколайович Солоненко, який акцентував увагу на тому, що сьогоднішня подія – це не просто наша повсякденна робота, це – наше сьогоднішнє свято! «Я пам’ятаю, як в 2016 році, коли почався старт Нової української школи, наш колектив одразу сприйняв цю подію. Сприйняв, бо ми є тим університетом, який в першу чергу повинен готувати вчителів-фахівців для Нової української школи. Протягом конференції нас чекає багато роботи. Я бажаю всім не тільки життєвих, а ще й професійних успіхів!»
Привітав учасників конференції і начальник управління загальної, середньої, дошкільної та позашкільної освіти департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації Віктор Миколайович Захарчук. «Саме МДПУ був першопрохідцями в запровадженні підготовки вчителів, нинішніх студентів, до роботи в умовах Нової української школи. І це знакове! Протягом трьох насичених днів, під час яких будете спілкуватися, ви отримаєте неоціненний досвід. І це дорогого коштує!»
Роботу конференції планується провести за такими напрямами:
- Теоретико-методичні засади особистісно-професійного розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи.
- Принципи та технології педагогіки партнерства як системно-процесуальний чинник здійснення Концепції Нової української школи.
- Сучасні підходи до організації ефективної співпраці зі стейкхолдерами у галузі освіти.
- Актуальні освітні технології особистісно-професійного розвитку вчителя в системі безперервної педагогічної освіти.
- Використання нових ІТ-технологій для особистісно-професійного розвитку вчителя компетентнісної школи.
- Досвід реалізації компетентнісного підходу в межах становлення Нової української школи.
- Інклюзивна освіта як складова реалізації Концепції Нової української школи.
- Гра як діяльнісний та дієвий інструмент для підготовки дитини сьогодні до світу завтра.
- Особливості застосування зарубіжного освітнього досвіду в організації акмеологічного супроводу особистісно-професійного розвитку вчителів.
У межах конференції передбачено: робоча нарада Першого заступника Міністра освіти та науки України Хобзея П.К. з учасниками конференції; презентація досвіду впровадження педагогічної інновації в освітній процес закладів загальної середньої освіти; майстер-класи, виставки, урочисті відкриття освітньо-наукових лабораторій.