Розпочала роботу ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст»Сьогодні, 6 червня, в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького розпочала свою роботу ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст».

Вітальним словом конференцію відкрив ректор університету Анатолій Миколайович Солоненко, який акцентував увагу на тому, що сьогоднішня подія – це не просто наша повсякденна робота, це – наше сьогоднішнє свято! «Я пам’ятаю, як в 2016 році, коли почався старт Нової української школи, наш колектив одразу сприйняв цю подію. Сприйняв, бо ми є тим університетом, який в першу чергу повинен готувати вчителів-фахівців для Нової української школи. Протягом конференції нас чекає багато роботи. Я бажаю всім не тільки життєвих, а ще й професійних успіхів!»

Привітав учасників конференції і начальник управління загальної, середньої, дошкільної та позашкільної освіти департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації Віктор Миколайович Захарчук. «Саме МДПУ був першопрохідцями в запровадженні підготовки вчителів, нинішніх студентів, до роботи в умовах Нової української школи. І це знакове! Протягом трьох насичених днів, під час яких будете спілкуватися, ви отримаєте неоціненний досвід. І це дорогого коштує!»  

Роботу конференції планується провести за такими напрямами:

  1. Теоретико-методичні засади особистісно-професійного розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи.
  2. Принципи та технології педагогіки партнерства як системно-процесуальний чинник здійснення Концепції Нової української школи.
  3. Сучасні підходи до організації ефективної співпраці зі стейкхолдерами у галузі освіти.
  4. Актуальні освітні технології особистісно-професійного розвитку вчителя в системі безперервної педагогічної освіти.
  5. Використання нових ІТ-технологій для особистісно-професійного розвитку вчителя компетентнісної школи.
  6. Досвід реалізації компетентнісного підходу в межах становлення Нової української школи.
  7. Інклюзивна освіта як складова реалізації Концепції Нової української школи.
  8. Гра як діяльнісний та дієвий інструмент для підготовки дитини сьогодні до світу завтра.
  9. Особливості застосування зарубіжного освітнього досвіду в організації акмеологічного супроводу особистісно-професійного розвитку вчителів.

У межах конференції передбачено: робоча нарада Першого заступника Міністра освіти та науки України Хобзея П.К. з учасниками конференції; презентація досвіду впровадження педагогічної інновації в освітній процес закладів загальної середньої освіти; майстер-класи, виставки, урочисті відкриття освітньо-наукових лабораторій.

Залишити відповідь