Panasonic тестує систему розпізнавання обличчя для рітейлуPanasonic і японська мережа цілодобових магазинів Familymart запустили незвичний проект в Йокогамі, великому місті на південь від Токіо. Для оплати покупок в одному з мінімаркетів Familymart тепер використовується автоматизована система на базі технології розпізнавання обличчя.

Зареєструвавши своє фото і дані банківської картки в системі, покупці потім можуть відвідувати магазин буквально з порожніми руками. Поки вони набирають товари в кошик, за ними спостерігатимуть сенсори і камери. Після закінчення шопінгу людині досить підійти до спеціального терміналу і подивитися в об’єктив. Система дізнається його і автоматично спише гроші за покупки з карти.

Біометрична система і технологія розпізнавання зображень Panasonic дозволяють з високою точністю ідентифікувати користувачів, навіть якщо їх особа перебуває під нахилом, частково закрита або змінилася з віком. Камери і сенсори, вмонтовані в стелю магазину, дозволяють не тільки відслідковувати рух покупців (будувати так звані теплові карти), але також контролювати залишки товарів, при необхідності повідомляючи персонал про те, що ті чи інші найменування закінчилися.

Panasonic, в свою чергу, вважає інновації для рітейлу (в тому числі інтернет речей, штучний інтелект та ін.) Одним з важливих напрямків бізнесу. Рік тому в структурі корпорації була створена компанія Store Business Solutions. А магазин Familymart, обраний для запуску «пілота», розташований в безпосередній близькості від фабрики Panasonic і управляється самою компанією за договором франчайзі. Першими користувачами системи стали співробітники Panasonic.

Інформацію підготував інформаційно-обчислювальний центр

Залишити відповідь