З 29 січня по 1 лютого 2019 року в Goethe-Institut в Україні (м. Київ) проходив міжнародний семінар «Цифрові технології в навчанні німецької мови”. Референт семінару – Крістіане Больте-Костабієй (Австрія) – авторка навчальних посібників з німецької як іноземної, країнознавства німецькмовних країн, а також розробниця онлайн-курсу redaktion-D.

Це вже третій семінар в рамках проекту «Вчимося навчати німецької» з підготовки майбутніх мультиплікаторів Goethe-Institut в Україні з підвищення кваліфікації вчителів німецької мови Нової української школи.

Темою для обговорення під час семінару стали принципи та методи цифрової організації занять з німецької мови через використання сучасних мультимедійних технологій в навчальному процесі. Основна мета заходу – сприяння медійній компетенції вчителів та учнів, а саме, через демонстрацію прикладів завдань на медіа-основі допомогти вчителю у підготовці власних медійних завдань та реалізувати необхідні навички, цілі або навчальні активності.

Учасники семінару з усієї  України мали змогу спробувати різноманітні інструменти та програми,  що полегшують використання цифрових медіа в процесі заняття. Також було продемонстровано, як можна поєднати роботу онлайн і в аудиторії. Користування можливостями інструментів для створення завдань на медіа-основі дає нові стимули для гібридного вивчення мов, коли цифрові медіа з навчальною метою вводяться у традиційний навчальний процес – під час занять і поза ними – та відкривають нові перспективи для більш систематичного і автентичного вивчення іноземних мов.

Щоб поширити набуті знання та поділитися практичними вміннями в рамках “Методичної майстерні педагога Нової української школи”, старший викладач кафедри німецької філології МДПУ імені Богдана Хмельницького Олена Анатоліївна Лебєдєва, яка також взяла участь в цьому семінарі, вже в лютому планує проведення двох семінарів з підвищення кваліфікації вчителів німецької мови м. Мелітополя. На цих семінарах вчителі знайдуть зразки завдань, що демонструють, як можна застосувати різні медійні інтрументи у різноманітних навчальних ситуаціях.

Залишити відповідь