У період з травня по червень 2021 к.пед.н, доцентом кафедри дошкільної освіти і соціальної роботи Житнік Т.С. було проведено науковий курс тренінгів, а саме, 05 – 07.06.21. – науковий курс «Психолого-педагогічний супровід дитини з інтелектуальними порушеннями та РАС: діагностика, планування, корекція»; 13 – 30 травня 2021 р.‒ науковий курс «Організація освітнього процесу в класах інклюзивного навчання».
Мета: – Підвищення рівня обізнаності з питань інклюзії, психічного здоров’я дитини, психофізіологічних особливостей дітей з порушеннями розвитку; Оволодіння різноманітними методиками, що дають змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності та вимог сучасної освіти.
- Підвищення рівня обізнаності з питань інклюзії, а саме, дитини із затримкою психічного розвитку/інтелектуальні порушення; Оволодіння різноманітними діагностичними та корекційними методиками, що дають змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з ЗПР.
- Підвищення рівня обізнаності з питань інклюзії, а саме, дитини із аутичним спектром; Оволодіння різноманітними діагностичними та корекційними методиками, що дають змогу ефективно сприяти розвиткові дітей РАС.
Форма проведення: лекторій; тренінг-практикум.
Цільова аудиторія: для науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, педагогів дошкільної, початкової та середньої ланки освіти, психологів, логопедів, соціальних педагогів, а також для здобувачів освіти зазначеного фаху, вихователів інклюзивних груп, асистентів вчителів інклюзивних класів, тьюторів.