Якість шкільної природничої освіти в умовах нової української школи15 травня 2020 року на базі Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся он-лайн семінар «Дитиноцентризм як головний маркер забезпечення якості шкільної природничої освіти в умовах НУШ» в рамках VI Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи».

Метою конференції є об’єднання зусиль науковців та практиків різних регіонів та країн щодо осмислення досвіду та визначення перспектив подальшого розвитку системи неперервної педагогічної освіти.

До участі у роботі он-лайн семінару було запрошено науковців, викладачів закладів вищої освіти, вчителів, керівників закладів освіти, методистів обласних закладів післядипломної педагогічної освіти, працівників методичних служб.

Учасники семінару розглянули такі питання: розвиток професійної компетентності вчителів природничого циклу в контексті Нової української школи, підготовка вчителів у системі неперервної освіти, впровадження ігрових методів навчання, новий формат менеджменту освіти: ефективність управління, інструменти роботи електронного дистанційного навчання. Отримання знання вчителі обов’язково будуть використовувати у процесі навчання з учнями.

Інформацію підготувала

доцент кафедри ботаніки і садово-паркового господарства

Тетяна Логвіна-Бик

Залишити відповідь