9-14 жовтня 2020 р. викладачі кафедри туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства доценти Арабаджи О.С., Арсененко І.А., Донець І.А., Донченко Л.М., Левада О.М., Байтеряков О.З., Топалова О.І. та здобувачі вищої освіти спеціальності 242 Туризм Сергеєва Катерина, Єрьоменко Сергій, Єрмак Сергій, Грицун Артур, Гоголадзе Рамазан, Кириєнко Цвєтана взяли участь у тренінгу «Ефективна співпраця учасників ринку для розвитку туристичної дестинації: сучасні тенденції, форми, приклади», який проводився за сприянням Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України» на природничо-географічному факультеті.

В тренінгу також приймали участь представники підприємств індустрії туризму, органів виконавчої влади, громадських організацій.

Тренінг проводила Голова Ради Всеукраїнської Федерації роботодавців у сфері туризму, консультант-експерт з місцевого та регіонального розвитку та управління проєктами, консультант проєкту USAID – Тетяна Тимошенко.

Проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» є ініціативою, що розрахована на п’ять років (2018-2023), яка реалізується компанією «Dal Global» та має на меті покращити економіку Східної України у відповідь на агресію Росії. Цільові географічні регіони Проєкту включають території Донецької та Луганської областей, які контролюються Урядом України та окремі міста Приазов’я

Під час тренінгу були розглянуті питання:

  • основні ознаки і тенденції розвитку туристичних дестинацій в світі і в Україні;
  • світові тренди сучасної світової економіки та приклади розвитку територій;
  • туристична дестинація: поняття, ознаки, типи, критерії успішної туристичної дестинації;
  • правові, економічні та комунікаційні теоретичні та практичні механізми залучення учасників громадянського суспільства до процесу розвитку туристичної дестинації та інструменти розвитку МСП: типи, особливості, підходи, інструменти, практичні приклади;
  • форми взаємодії та співпраці учасників ринку туристичних послуг, представників влади та громади;
  • практичні приклади та рекомендації щодо стимулювання активності громадянського суспільства в рамках реалізації стратегічних цілей, завдань та спільних проєктів в рамках стратегії розвитку дестинації;
  • створення та діяльність туристичних кластерів;
  • проєктний менеджмент в рамках діяльності туристичного кластеру;
  • джерела фінансування діяльності туристичного кластеру: бюджетування проєктів туристичного кластеру, джерела фінансування та залучення коштів.
  • бюджетування проєктної діяльності кластеру.

Практична спрямованість тренінгу включала виконання практичних вправ:

  • управління дестинацією на засадах залучення учасників ринку туристичних послуг;
  • створення туристичного кластеру;
  • підготовка проєктних заявок в рамках діяльності туристичного кластеру.

Після опанування теоретичної та практичної частин учасники тренінгу отримали сертифікати.

Дякуємо організаторам за набуті знання, вміння та навички!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *