13 травня 2021 року у ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» відбулось засідання науково-методичної комісії з інноваційної діяльності сектору дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної освіти та виховання Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України, на якому було заслухано звіт про проведення ІІІ (формувального) етапу всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проєкту «Школа тьюторської майстерності» на базі Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького та закладів загальної середньої освіти.

У засіданні науково-методичної комісії прийняли участь керівник проєкту «Школа тьюторської майстерності», проректор із наукової роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького – доктор педагогічних наук, професор Москальова Л. Ю.; координатор експерименту проєкту «Школа тьюторської майстерності», завідувач сектора авторського педагогічного новаторства ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» – кандидат філософських наук Бойко С. М.; доктор філософії у галузі педагогіки, асистент кафедри іноземних мов Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького – Подпльота С. В.

Відповідно до плану роботи та програми проведення ІІІ (формувального) етапу науково-педагогічного проєкту «Школа тьюторської майстерності» було реалізовано всі поставлені завдання: обґрунтовано критерії, рівні і показники для проведення діагностики сформованості тьюторської майстерності; проведено оцінювання ефективності апробації експериментальних програм; розроблено відповідні рекомендації за аналізом результатів і висновків; узагальнено результати експериментальної роботи педагогів і психологів закладів освіти, їх творчих доробок і досягнень; організовано та проведено науково-практичні семінари: «Методологічна основа тьюторської діяльності», «Тьюторський супровід як вектор професійної діяльності класних керівників», «Школа тьюторської майстерності»; здійснено аналіз, узагальнення та обробку отриманих результатів моніторингу закладів освіти; підготовлено навчально-методичні матеріали щодо методичного забезпечення проєкту «Школа тьюторської майстерності» та ін.

Закінчився звіт ІІІ (формувального) етапу всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проєкту «Школа тьюторської майстерності» узагальненням результатів експериментальної роботи науковців з тьюторського супроводу та ухваленням програми IV етапу.

Інформацію підготувала: к.п.н., доцент Меркулова Н. В.

Залишити відповідь