
Кожен майбутній фахівець працював з індивідуальним набором з шести цеглинок. На занятті здобувачі вищої освіти за допомогою цеглинок будували «модель особистості практичного психолога», згадали основні види діяльності психолога, специфіку та взаємозв’язок практичної та наукової психології, систематизували етапи формування особистості майбутнього фахівця. Першокурсники на протязі всього заняття працювали як індивідуально, так і у підгрупах, що є важливим в процесі формування навичок роботи у команді. Використання даної методики в процесі навчання стимулює майбутнього психолога робити відкриття, досліджувати, експериментувати, шукати нестандартні рішення при вирішенні проблемно-пошукових ситуацій, ставити цілі та розробляти індивідуальний план дій, творити та імпровізувати. Наприкінці заняття учасники за допомогою техніки колажу, узагальнюючи здобуті практичні та теоретичні знання, створили колажі на тему – «Сучасний практичний психолог». Дружня атмосфера, пізнавальна активність, креативність, індивідуальний підхід – головні патерни розвитку позитивної внутрішньої мотивації майбутніх фахівців.




