30 жовтня 2020р. викладачами кафедри дошкільної освіти і соціальної роботи Яковенко І. О. та Солонською А. А. у рамках Методичної майстерні педагога Нової української школи було проведено семінар-практикум «Психолого-педагогічний супровід дітей із затримкою психічного розвитку».

Учасниками заходу стали вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної освіти та шкіл, вчителі інклюзивних класів, асистенти вчителів, вихователі міста Мелітополь (школи 4, 7, 9, 11, 13, 14, 16, 23, 25; дитячі садочки 5, 14, 39, 49, 99).

На початку заходу слухачам була представлена теоретична інформація щодо затримки психічного розвитку. Практикам продемонстровано вправи з розвитку освітньої кінезіології (перша група ‒ рухи, що перетинають середню лінію тіла; друга група ‒ вправи, що розтягують м’язи і дозволяють активізувати пропріорецептори; третя група ‒ енергетичні вправи; четверта ‒ позотонічні вправи). Також слухачі були ознайомлені із контрольним списком характеристик диспраксії та основними показниками розвитку праксису дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в нормі.

Наприкінці заходу учасники мали змогу познайомитися з сучасною літературою щодо психолого-педагогічного супроводу дітей із затримкою психічного розвитку.

Залишити відповідь