На початку вересня професор кафедри інформатики і кібернетики Катерина Осадча взяла участь у бренд-сесії з розробки туристичної айдентики Мелітопольського району.
 
Сесія була організована в рамках проєкту МТД «Сприяння покращенню економічного становища вразливих груп населення в регіоні Азовського моря» за співпраці Мелітопольської локальної туристичної організації та Національної туристичної організації України.
У бренд сесії брали участь керівники та учасники Мелітопольскої ЛТО, представників Місцевої ради Мелітополя, ради та адміністрації Мелітопольського району, ОТГ, туристичного бізнесу, дизайнери, маркетологи, мас-медіа.
 
Експерти НТОУ Іван Ліптуга та Іван Воїн розповіли про брендинг дестинацій. У ході дискусій учасниками було визначено пріоритетні види туризму, ключові атракцї та образів й кольори для айдентики.
Матеріали бренд-сесії будуть впроваджені у процес професійної підготовки студентів освітньої програми “Професійна освіта. Цифровий дизайн”.