Викладачі кафедри української і зарубіжної літератури активно впроваджують різні методи і форми роботи з художніми текстами та критичними матеріалами на заняттях з історії зарубіжної літератури. Багато уваги приділяється візуалізації навчального та художнього матеріалу, осучаснення контенту, поєднання традиційних методик аналізу творів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Дуже плідними в цьому плані стали лекційні й семінарські заняття з античної міфології.

Доцент Шарова Т.М. запропонувала здобувачам освіти зробити родовід античних богів відповідно до міфів Давньої Греції. Студенти успішно виконали завдання, як зробивши генеалогічні схеми вручну, так і з використанням комп’ютерних програм для створення інтелектуальних карт. Ці ментальні карти стали їм у нагоді на наступному етапі роботи з текстами міфів.

Подальшим кроком осмислення і творчого аналізу сутності найяскравіших міфологічних персонажів стало семінарське заняття. Після обговорення теоретичних питань студенти перейшли до практичного, опрацювання міфологічних оповідей. Доцент Землянська А.В. використала уже готові шалони Instagram-сторінки для створення акаунту героїв античних міфів відповідно до сюжету оповіді, характеру, атрибутики персонажів, родинних та дружніх зв’язків тощо. Здобувачі освіти з цікавістю заповнювали графи, вигадували логіни й життєві гасла своїм героям, уявні миті, зафіксовані у фото, та можливі коментарі від приятелів та ворогів. Заповнені сторінки студенти захищали перед одногрупниками, які погоджувались із їхнім баченням персонажа або заперечували запропоновану інформацію, спираючись на тексти міфів. Такий спосіб роботи активізував інтелектуальні й творчі здібності здобувачів освіти, сприяв набуттю вмінь і навичок аналізу і трансформації художнього матеріалу відповідно до сучасного світогляду, навичок групової роботи й т.п.

Зазначені форми роботи перетворюють важкі для прочитання й розуміння тексти більш доступними сучасній молоді, підвищують інтерес до вивчення дисципліни та своєї професії в цілому, а також дозволяють якісно підготувати студентів до активної виробничої (педагогічної) практики в закладах освіти.

Інформацію підготувала доцент Землянська А.В.

Залишити відповідь