Шкільна програма постійно оновлюється, а підходи до навчання стають більш різноманітними. Це вимагає підготовки майбутніх вчителів, готових експериментувати й креативно підходити до представлення навчальної інформації. Саме тому викладачі кафедри української і зарубіжної літератури багато уваги приділяють проєктним технологіям і творчим завданням, візуалізації навчального та художнього матеріалу.

Так, доцент Шаров С.В. при вивченні теми «Казки» в межах курсу «Дитяча література» для здобувачів освіти ІІІ курсу спеціальностей 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) та 035.01 Філологія. Українська мова і література запропонував спробувати себе в ролі казкарів та створити власну казку для певного віку читачів у вигляді творчої роботи.

Коли більшість студентів успішно виконала першу частину завдання, запропонувавши авторські казки повчального характеру, вони перейшли до візуалізації оповіді у вигляді коміксів. Це завдання виявилось складнішим, бо вимагає переосмислення тексту, вибору найсуттєвішого, визначення зображуваного, розкадровки цілісного тексту тощо. Усім присутнім на занятті було цікаво розглядати, «читати» візуалізовані історії та обговорювати їх слабкі й сильні сторони.

У процесі захисту творчих робіт було згадано основні теоретичні поняття теми (казка, народна казка й літературна, оповідання, сюжетна схема та ін.). Такі форми роботи стимулюють активність здобувачів освіти, їх креативність, розвивають вміння й навички критичного осмислення та групування матеріалу тощо.

Інформацію підготувала доцент Землянська А.В.

Залишити відповідь