Навчально-методичний семінар для вчителів біології та природознавства закладів освіти м. Мелітополя30 жовтня 2019 року в стінах головного корпусу відбувся навчально-методичний семінар для вчителів біології та природознавства закладів освіти міста Мелітополя «Генетичні наслідки забруднення навколишнього середовища», у рамках Методичної майстерні педагога Нової української школи.

Декан хіміко-біологічного факультету Віталій Хромишев привітав всіх учасників заходу та зазначив, що такі зустрічі мотивують шкільних вчителів до неперервного навчання, освоєння нових і перспективних освітніх технологій та сприяють особистісно-професійному розвитку культуротворчого вчителя, а співпраця освітян сприяє обміну науковим і практичним досвідом, удосконаленню системи освіти та вирішенню нагальних завдань національної школи.

Тренер навчально-методичного семінару, старший викладач кафедри екологічної безпеки та раціонального природокористування Тетяна Копилова ознайомила учасників семінару з результатами досліджень вітчизняних та закордонних вчених, викладачів та студентів-екологів її кафедри  щодо джерел, факторів забруднення навколишнього середовища і їх впливів на генетичні апарати та життєдіяльність організмів. Зазначила, що в сучасний період взаємовідносин суспільства з природою, глобальна екосистема втратила здатність до природної саморегуляції, тому головним її регулятором повинно стати суспільство, і від того, як воно впорається з цією функцією залежить його власне майбутнє.

Учасники заходу ділились власними знаннями і результатами їх наукових досліджень з питань проблемної теми, надавали відповіді на поставлені питання, висловлювали власну думку та активно приймали участь в формулюванні найбільш ефективних заходів щодо попередження росту екозалежних захворювань в популяції людини міста Мелітополя.

Голова Навчально-методичної ради хіміко-біологічного факультету Тетяна Логвіна-Бик висловила подяку учасникам семінару за співпрацю, запросила їх до участі в наступних навчально-методичних заходах факультету та побажала їм плідної науково-педагогічної діяльності.

Залишити відповідь