29 квітня 2021 року в рамках Всеукраїнського експерименту впровадження науково-педагогічного проекту «Школа тьюторської майстерності» Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького у співробітництві з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» провели науково-методичний семінар «Школа тьюторської майстерності».

Мета заходу: обгрунутувати педагогічну сутність тьюторства в сучасних умовах модернізації системи освіти України.

На відкритті науково-методичного семінару «Школа тьюторської майстерності» виступили: керівник проекту «Школа тьюторської майстерності», проректор із наукової роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького – доктор педагогічних наук, професор Москальова Л. Ю.; координатор експерименту проекту «Школа тьюторської майстерності», завідувач сектора авторського педагогічного новаторства ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» – кандидат філософських наук Бойко С. М.

У науково-методичному семінарі «Школа тьюторської майстерності» взяли участь 68 осіб (провідні вчені, вчителі, психологи, здобувачі вищої освіти) з різних регіонів України.

В обговоренні нагальних питань тьюторського супроводу в закладах вищої та загальної середньої освіти виступили: Снігурова І. І. (співзасновниця Освітньо-культурного проекту «Мовний клуб «ДІАЛОГ», старший викладач кафедри української мови, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»); Ющенко Л. О. (доцент кафедри дошкільної освіти та професійного розвитку педагогів, КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»); Єрьоміна Л. Є. (доцент кафедри дошкільної освіти і соціальної роботи, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького); Подпльота С. В. (доктор філософії у галузі педагогіки, асистент кафедри іноземних мов, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького); Добрянська О. М. (завідувач навчально-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін, КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти»); Рубленко В. М. (вчитель історії, Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19 Маріупольської міської ради Донецької області»); Чудакова В. В. (здобувач вищої освіти освітньо-професійної програми «Соціальна робота. Соціальна педагогіка», Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького); Альохін М. М. (аспірант лабораторії соціальної педагогіки та соціальної роботи, Інститут проблем виховання НАПН України).

У доповідях учасників були висвітлені питання: специфіки організації тьюторського супроводу; організаційно-педагогічних засад розвитку тьюторства у закладах вищої та загальної середньої освіти України; професійної підготовки тьюторів.

Закінчився науково-методичний семінар «Школа тьюторської майстерності» узагальненням результатів експериментальної роботи науковців з тьюторського супроводу, ухваленням резолюції та врученням сертифікатів учасникам.

Інформацію підготувала: к.п.н., доцент Меркулова Н. В.

Залишити відповідь