Методичні проблеми викладання шкільного предмету «Природознавство»10 січня 2020 року на хіміко-біологічному факультеті відбувся навчально-методичний семінар для вчителів хімії, біології та природознавства м. Мелітополя та Мелітопольського району на тему «Методичні проблеми викладання шкільного предмету «Природознавство».

На двох локаціях «Природознавство» (ауд.49) та «Хімія» (ауд.45) працювало 26 вчителів.

Присутніх привітав завідувач кафедри неорганічної хімії та хімічної освіти Максимов О.С.

На локації «Природознавство» учасники семінару заслухали доповідь  доцент кафедри ботаніки і садово-паркового господарства Логвіної-Бик Т.А. «Природознавство – інтегративний курс», здійснено екскурс в навчальну програму 5 класу «Природознавство» і розглянуто питання формування ключових компетентностей. Вчителі переглянули відеофільм «Кроки до пізнання природи». Студентки 4 курсу природничо-географічного факультету Луконіна Ю. і Григоренко М. презентували «Наочність на уроках природознавства», «Сонце та його значення для життя на Землі», «Вода – джерело життя», інтерактивну гру «Моя країна – Україна».

На локації «Хімія» професор Максимов О.С. висвітлив «Факультативні заняття як альтернатива інтеграції природничих знань». Старший викладач Кулик І.О в лабораторії на практиці довела «Пропедевтику природничих знань у формуванні екологічної грамотності та здорового життя».

Вчителі зацікавлено взяли участь у проведенні факультативного заняття «Речовина на кухні», під час якого виконали експерименти:    

– Випробування реакції середовища розчину оцтової та лимонної кислот.

– Виділення вуглекислого газу з питної соди дією лимонної кислоти та оцтової кислоти.

– Індикаторні властивості чаю.

– Виявлення домішок крохмалю та соди у натуральному виді.

Після обговорення питань на дискусійній платформі, учасникам семінару було вручено сертифікати про підвищення кваліфікації.

Інформацію підготувала Логвіна-Бик Т.А.

Залишити відповідь