Експертно-освітній проект відкритої дискусійної онлайн-платформи «Дистанційні технології в МДПУ: досвід, проблеми та перспективи дистанційного навчання»29 травня 2020 року з 14.00 до 16.00 в МДПУ імені Богдана Хмельницького було реалізовано експертно-освітній проект відкритої дискусійної онлайн-платформи «Дистанційні технології в МДПУ: досвід, проблеми та перспективи дистанційного навчання».

Мета цього заходу – відкрити діалог студентів і викладачів про проблемні питання, успіхи і непорозуміння, пропозиції студентів щодо удосконалення і «думки вголос» викладачів про якість освітнього процесу із застосуванням дистанційних технологій і його майбутнє в нових цивілізаційних умовах.

На початок заходу було зареєстровано 96 учасників, серед яких Дуднік Катерина – голова студкому університету, Скобліков Родіон – відділ з навчальної та наукової діяльності студентської ради університету, Жук Дар’я – голова студкому природничо-географічного університету, Красіна Наталя – староста 126-х групи хіміко-біологічного факультету, Суботіна Юлія – голова студкому ННІ СПМО, Руденко Юлія – староста 218-с групи ННІ СПМО, Ягірська Тамара – магістрант ННІ СПМО та студенти і науково-педагогічні працівники з інших факультетів і інституту. 

Розпочинаючи захід, модератор проф.Сегеда Н.А. окреслила його основну ідею і особливість, яка відрізняє його від подібних, що проводяться у ЗВО України тим, що це демократична відкрита дистанційна платформа, на якій і керівництво університету, структурних підрозділів і студентство мало можливість бути почутим одне одним та разом вирішувати важливі питання якості дистанційної освіти.

Доцентом Фалько Н.М. під час ознайомлення усіх учасників з результатами анкетування щодо якості застосування дистанційних технологій було прокоментовано проблемні питання  – втрата безперервності освітнього процесу, звуження можливостей традиційного контролю освітнього процесу, низький рівень цифрових навичок, відсутність навичок тайм-менеджменту учасників освітнього процесу. Ці та інші питання мали жваве обговорення, що демонструвало зацікавленість у питаннях застосування дистанційних технологій студентів, викладачів та університетського менеджменту. Так, і викладачі і студенти розповідали про досвід застосування різноманітних дистанційних програм, водночас, говорили  про проблеми, які заважали врахувати специфіку фаху певних освітніх програм. Пояснення щодо їх вирішення було надано керівником центру дистанційних технологій І.Наумук.

За програмою цього заходу з 15.10 і до його завершення  студенти поставили свої питання ректору університету проф. Солоненку А.М. Зокрема, студентів цікавили питання організації літньої сесії і технічні перспективи застосування дистанційних технологій у 2020-2021 навчальному році.

На запитання студентів щодо організації атестації влітку  вичерпні відповіді дали перший проректор проф.Мальцева І.А. та проректор заочної форми навчання доц. Арабаджі О.С. Підводячи підсумки ректор проф.Солоненко А.М. виокремив кілька проблемних моментів, над якими запропонував працювати спільно і вирішувати  їх колегіально. Це – проблема різних технічних можливостей учасників освітнього процесу; вдосконалення сайту університету і потужностей дистанційної освіти; вдосконалення засобів контролю якості результатів навчання з врахуванням різних технічних можливостей учасників освітнього процесу й водночас, забезпечення рівних умов їх оцінювання.

Завершуючи цей цікавий і корисний захід Голова комісії Вченої ради з експертизи якості освітніх програм проф.Н.А.Сегеда запропонувала усім долучитись до анкетування з питань якості освітньої діяльності університету, аналіз яких може стати приводом продовжити подібні заходи з проблемних питань забезпечення якості освіти в університеті.

 

Залишити відповідь