19 листопада 2020 року для студентів освітньої програми кафедри початкової освіти «Початкова освіта. Інклюзивна освіта», в рамках роботи із стейкхолдерами та з метою підвищення якості освітнього процесу, було проведено практичний он-лайн семінар «Арт-терапевтичні практики як інструмент налагодження контакту між вчителем та дитиною з ООП у початковій школі».

Семінар, який провела  психолог (дитячий, сімейний, кризовий), арт-терапевт, ігропрактик, практичний психолог в КЗО «НВК 72» (м. Дніпро Дніпропетровської області) Ірина Третьякова, відбувся за сприяння завідувачки кафедри доц. Світлани Дубяги і старшого викладача Вікторії Чорної.

Окрім ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними теоретичним питаннями арт-терапії та її безперечно важливої ролі у забезпеченні ефективності процесу навчання дітей молодшого шкільного віку з ООП, автором семінару було запропоновано декілька арт-терапевтичних технік, мета яких є зниження фізичного та емоційного напруження, поліпшення настрою у групі, розвиток творчого самовираження. («Малюємо цифри та настрій», «Неслухняна монетка», «Малювання хвилястих ліній на зім’ятому папері»). Важливо також було ознайомлення з авторською арт-технікою «Картина із пластиліну», мета якої розвиток дрібної моторики та уяви дітей.

Таким чином, під час семінару здобувачі змогли отримати не лише теоретичні знання, але й практично спробувати запропоновані техніки арт-терапії і на власному досвіду пересвідчитись у їх актуальності.

Наприкінці семінару здобувачі змогли задати нагальні питання із застосування арт-терапевичних практик під час навчання дітей молодшого шкільного віку.

 

Залишити відповідь