Актуальні та оновлені підходи до елементарного музикування на інтегрованих уроках мистецтва10 січня 2020 р., в межах Міжкафедральної науково-практичної лабораторії художньо-виконавської і педагогічної самореалізації вчителя мистецтва та хореографії, кафедрою теорії і методики музичної освіти та хореографії (зав. кафедри Н.А.Сегеда) і кафедрою інструментального виконавства і музичного мистецтва естради (зав. кафедри М.В.Білецька) було проведено семінар-практикум «Актуальні та оновлені підходи до елементарного музикування на інтегрованих уроках мистецтва».

Проведений захід було спрямовано на реалізацію завдань Методичної майстерні педагога Нової української школи, зокрема формування компетентності учня засобами музикування на елементарних музичних інструментах. У методичній майстерні взяли участь 19 вчителів мистецтва з м. Мелітополя, а також викладачі та студенти МДПУ імені Богдана Хмельницького, які мали можливість обмінятися професійним досвідом.

Метою семінару-практикуму було ознайомлення з сучасними підходами з організації музикування на уроках мистецтва та їх практикоорієнтоване застосування у колективній інструментальній музичній діяльності учнів закладів загальної середньої освіти.

Методичну панель заходу представили професор Н.А. Сегеда, доценти М.В. Білецька і Л.М. Котова. Слухачам було надано інформацію про сучасні актуальні підходи до творчого розвитку особистості школяра засобами колективного інструментального музикування на уроках мистецтва та різновиди шумових оркестрових інструментів, їх історію виникнення та сучасне застосування.

Креативно-праксіологічну панель представили доценти О.М.Антоненко і Л.М. Котова. Учасниками заходу було створено елементарну оркестровку дитячого пісенного репертуару (у.н.п. «Вийди, вийди, сонечко», веснянка «Вийди, вийди, Іванку», слова А.Навродського, музика В.Філіпенка «Веснянка») із застосуванням елементарних музичних інструментів. У процесі формування здатності до колективного вирішення педагогічних творчих завдань щодо творчого розвитку учня засобами інструментального музикування вчителі отримали мотивацію до організації колективної співтворчості з учнями засобами музикування.

Семінар-практикум завершився обміном досвідом, презентацією Хорової асамблеї, яка має відбутись у квітні 2020 року та обговоренням перспектив подальшої методичної співпраці МДПУ імені Богдана Хмельницького з вчителями мистецтва закладів загальної освіти.

Залишити відповідь