Кафедрою теорії і методики музичної освіти та хореографії було проведено науково-методичноий online-семінар «Актуальні дистанційні технології музичного навчання в умовах цивілізаційних викликів: досвід подолання освітніх кризових явищ і перспективи розвитку медіакультури вчителів мистецтва» (16-17 та 23-24 травня 2020 року), модератором якого стала завідувачка кафедри, доктор педагогічних наук, професор Сегеда Н.А.

Для обговорення актуальних питань сьогодення та обміну досвідом  подолання кризових явищ в дистанційній музично-педагогічній освіті було запрошено фахівців в галузі педагогіки музичного мистецтва, а саме: Покотильську Ганну Віталіївну (вчитель Мелітопольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 25 Мелітопольської міської ради Запорізької області, керівник методичного об’єднання вчителів музичного мистецтва (м. Мелітополь), методист Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Чайка», аспірантка МДПУ імені Богдана Хмельницького), Терещенко Світлану Веніамінівну (вчитель Мелітопольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 25 Мелітопольської міської ради Запорізької області, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри), Кулагу Тетяну Олександрівну (викладач сольного співу і саксофону, завідувач відділу музичного мистецтва естради КЗ «Маріупольська музична школи №1 Маріупольської міської ради», аспірантка МДПУ імені Богдана Хмельницького) та Колоніну Людмилу Геннадіївну (аспірантка  МДПУ імені Богдана Хмельницького).

До семінару приєдналися 96 учасників – викладачів і адміністраторів ЗСО, шкіл мистецтв, музичних шкіл з Києва, Кам’янського, Дніпра, Мелітополя, Запоріжжя, Маріуполя, Марганця, Новомосковська, Токмака, Одеси, Запоріжжя, Генічеська, Сіверська, Новомосковська, Харкова і районів. Їм було продемонстровано як створити урок за допомогою ряду програм для відео-монтажу, набору нотного тексту, графічних та аудіо редакторів, інтелект-карт;  як створити флешанімацію до пісні, використовуючи власні малюнки; авторську музичну листівку; як намалювати автопортрет; створити музей у грі Майнкрафт і провести екскурсію у віртуальному світі комп’ютерної гри. Присутні ознайомились з прикладами творчих завдань, спрямованих на арт самовираження підлітка засобами музичного, образотворчого, хореографічного видів мистецтва, які можна виконати, використовуючи можливості смартфона в умовах дистанційного навчання.

Учасники online-семінару мали можливість отримати мотиваційний навігатор пошуку джерел освітніх платформ для професійного розвитку і, натхнені прикладною складовою доповіді, в подальшому самостійно опановувати сучасні інформаційні технології для розвитку професійної медіакомпетентності у неформальній освіті педагога-музиканта. 

Відгуки учасників підтвердили, що отримана інформація є корисною для роботи і допоможе в створенні цікавих і різноманітних завдань для учнів в умовах дистанційного музичного навчання!

Залишити відповідь