
Створення кабінету дозволить подавати електронні заяви про вступ до закладів вищої освіти.
Що необхідно зробити для реєстрації й активації кабінету?
🔵 відвідати сайт системи подання заяв в електронній формі;
🔵 вказати адресу електронної пошти;
🔵 отримати лист для активації доступу до кабінету;
🔵 внести дані сертифікату НМТ (ЗНО) та документа про освіту;
🔵 додати контактний номер телефону;
🔵 завантажити кольорову фотокартку (3х4 см);
🔵 завантажити фотокопію додатка до документа про освіту.
🚩 Прийом заяв від вступників через електронні кабінети розпочнеться 29 липня (крім вищих військових закладів освіти (закладів зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується:
✅08 серпня – для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів, творчих конкурсів;
✅ 23 серпня – для осіб, які вступають за результатами національного мультипредметного тесту, зовнішнього незалежного оцінювання за 2019-2021 роки, творчих конкурсів, складених із 1 по 18 липня.
