
Здобувачка першого року Наталя Бондар представила свої напрацювання за темою свого дослідження у доповіді «Future foreign language teachers’ critical thinking development by means of information and communication technologies». Зважаючи на актуальність дослідження доповідь викликала жваве обговорення і численні питання.
Альоні і Максиму Рутковським вдалось підготувати спільну доповідь «Content digitalization as a powerful 21st sentry teaching tool», у якій вдалось поєднати аспекти обох дисертаційних досліджень. Доповідачі створили яскраву і динамічну презентацію, яка знайшла позитивний відгук в аудиторії.
Тетяна Коноваленко присвятила свою доповідь «The ways of creating student-centered EFL methodology classes» питанням створення студентоцентрованого освітнього середовища у закладі вищої освіти. Виступ ґрунтувався на досвіді, отриманому у міжнародних проектах, та позитивних практиках нашого університету щодо модернізації вищої освіти.












