
Цього разу Симпозіум відбувався у віртуальному середовищі, проте на актуальності заходу і жвавості дискусій це позначилось тільки позитивно. Науковцями з різних країн обговорено питання щодо формування медіаосвітнього простору, медіакультури, цифрової грамотності в навчальному процесі, впровадження інноваційних методів та прийомів у процесі вивчення іноземної мови.
Т.В. Коноваленко та Ю.А. Надольська у своєму виступі підкреслили важливість формування культури спілкування крізь призму медіа, розвитку медіаосвіти та медіаграмотності в країні, звернули увагу на особливості медіа-компетеностей, формування яких можливе за умови єдності змісту, форм, засобів і методів навчання. У практичному блоці автори презентували свої власні завдання, які дозволяють студентам розвивати творчі, комунікативні здібності, критичне мислення, уміння повноцінно сприймати, інтерпретувати, аналізувати й оцінювати автентичні медіа-тексти на заняттях з іноземної мови та орієнтуватися в медіа-середовищі.



