Другий день ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст» розпочався з робочої наради Першого заступника Міністра освіти та науки України Хобзея П.К., під час якої учасники презентували досвід впровадження педагогічної інновації в освітній процес закладів освіти.
– Активна партнерська взаємодія нашого університету з учителями, науковцями з Академії педагогічних наук та інших педагогічних закладів вищої освіти, управлінцями-освітянами, представниками Міністерства освіти і науки, громадськістю, батьківськими громадами і школярами дала нам можливість вчасно самим опрацювати концепцію Нової української школи (ще з моменту її першого обговорення, це 2016 рік), запропонувати своє бачення шляхів особистісно-професійного розвитку вчителя Нової української школи, – зазначив у своєму виступі ректор МДПУ імені Богдана Хмельницького Анатолій Солоненко. – За час, який пройшов з минулої конференції, ми врахували, що її проведення стало фактом зрушення з боку всіх учасників зустрічі масштабних змін у вітчизняному освітньому просторі. Ми не могли не змоделювати й нові ракурси своєї діяльності, адже департамент освіти і науки ЗОДА стимулював наші партнерські взаємини як у просвітницькій роботі, так і в опрацюванні певних організаційних ініціатив. Започаткування організованої сертифікації різновидів професійного розвитку освітян уможливило наші ініціативи щодо документального оформлення цілісної системи підвищення кваліфікації освітян.
На робочій нараді виступили Перший заступник Міністра освіти та науки України Павло Хобзей, Перший заступник голови Запорізької обласної державної адміністрації Елла Слепян, директор департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації Тетяна Озерова, заступник Мелітопольського міського голови Сергій Прийма та керівник освітніх проектів TheLEGO Foundation Оксана Рома.
В межах конференції в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького працювали виставки від мультимедійного видавництва «Розумники» та «Досвід упровадження ідей Концепції Нової української школи у підготовці майбутніх учителів».
Учасники конференції взяли участь у майстер-класах: «STEAM-технології у роботі Нової української школи» у STEAM лабораторії університету; «Гра як діяльнісний та дієвий інструмент для підготовки дитини сьогодні до світу завтра» від Благодійного Фонду The LEGO Foundation; «Інтерактивні дидактичні ігри за програмою Нової української школи» від мультимедійного видавництва «Розумники»; «Сімейний міф: рамки ілюзій – ілюзія рамок»; «Інноваційні методи в діяльності практичного психолога НУШ: метод ЕБРУ в професійній саморегуляції сучасного вчителя», «Розвиток емоційного інтелекту в освітньому просторі НУШ», «Корекційна робота з міжособистісною сферою дітей з особливими освітніми потребами засобами асоціативно-метафоричних карток «Будинок», «Україна»»; тренінгу «Гнучкі психологічні межі: можливості трансформацій»; коучингу «Навчай та вчись по-новому!».
Знаковою подією стало урочисте відкриття освітньо-наукових педагогічних лабораторій: психофізіологічних досліджень (ауд.115); психології здоров’я (ауд.122); початкової школи (навчальний корпус №4); готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (ауд.62).