Відбулися науково-практичні вебінари для методичних об’єднань учителів-словесників міста Мелітополя Візуальна культура нині стала нашою реальністю, яка вимагає змін у підходах до викладання (у тому числі – й предметів гуманітарного циклу). Художня література – особливий вид мистецтва, що вельми специфічно пов’язаний із зоровим сприйманням людиною дійсності. Цю специфіку часто не помічає сучасне діджитал-покоління учнів, а педагоги – оминають цю дидактичну проблему. Утім актуальні наукові розвідки в царині інтермедіальних досліджень надають необхідний теоретичний інструментарій для практичного подолання цього бар’єру.

Протягом травня відбулися науково-практичні вебінари для методичних об’єднань учителів-словесників міста Мелітополя на тему «Візуальний контент як джерело вивчення літературних текстів», що становили продовження розпочатої серії заходів. Кандидат філологічних наук, доцент кафедри германської філології Н.Ю.Акулова звернула увагу слухачів на особливості роботи з екранізаціями/анімаціями за мотивами літературних творів, а також з таким елементом паратексту як обкладинка. бговорили й можливості оптимізації подальшої співпраці.

Залишити відповідь