
🏛️🌎 Конференція була організована Сілезькою академією у співпраці з низкою партнерських закладів вищої освіти та наукових установ, серед яких, зокрема,
📌Академія прикладних наук – Академія управління та адміністрації в Ополє (Польща),
📌 Азербайджанський державний економічний університет,
📌 Бердянський державний педагогічний університет,
📌 Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького,
📌 Братиславський університет економіки та управління (Словаччина),
📌 Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Інститут біології та медицини),
📌 Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка,
📌 Інститут професійної освіти НАПН України,
📌 Інститут педагогіки НАПН України,
📌 Національний транспортний університет,
📌 Харківський політехнічний інститут,
📌 Державна установа «Інститут медицини праці імені Ю. Кундієва НАМН України»,
📌 Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка,
📌 Дослідницький центр Ради жінок-науковиць (Азербайджан).
👩🏻💻‼️Цьогорічна конференція проходила у гібридному форматі: частина учасників долучилась до заходу офлайн у стінах Сілезької академії, а інші – через платформу Zoom.
✅🚀 Пленарне засідання, яке відбулося 9 квітня, розпочалося з вітальних слів проф. д-ра наук Александра Остенди, ректора Сілезької академії.
👨🏼🎓💐 З привітаннями до учасників конференції виступили:
🔺проф. М. Приходій, член-кореспондент НАПН України, заступник директора з наукової роботи Інституту професійної освіти НАПН України;
🔺проф. Тарас Данько, директор Інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ «ХПІ»;
🔺проф. Юрій Лянной, ректор СумДПУ імені А. С. Макаренка.
👩🏻💻🇵🇱Пленарне засідання модераторували д-р Жанна Чернякова та проф. Тетяна Несторенко (Сілезька академія).
📝✅ Програма пленарної частини охопила широкий спектр міждисциплінарних тем, серед яких «Формування кар’єрних орієнтацій майбутніх фахівців в умовах інформаційного суспільства» (проф. Валерій Орлов, ІПТО НАПН України),«Цілеспрямоване використання інструментів штучного інтелекту у вищій освіті» (Гюльнар Гусейнова, Нахічеванський інститут підготовки вчителів, Азербайджан), «Роль цифрових технологій у формуванні екологічної політики»(проф. Марина Мащенко, НТУ «ХПІ», Україна); «Вплив сервісів BNPL на зміну моделі користування кредитними картками» (Тунахан Аслан, Туреччина; Тургут Валєв та проф. Зафер Канбероглу, Університет Юзунджу Їл, Туреччина / Варшавський університет, Польща); «Фізична реабілітація медичних сестер (проф. Оксана Полянська, проф. Ігор Полянський, к.мед.н. Ольга Гулага, БДМУ; к.психол.н. Інна Москалюк, Опольський університет, Польща).
🚀🎓Особливий інтерес учасників викликали виступи доповідачів щодо використання цифрових технологій в освіті, медицині, сфері фізичної культури, психології та мистецтві.
👩🏼🏫💻Після обідньої перерви були представлені наступні доповіді:
✅ Олеся Перепеченко (аспірантка СумДПУ ім. А. С. Макаренка) представила дослідження про відновлення фізичного та психологічного стану військовослужбовців після втрати зору за допомогою засобів психофізичної реабілітації;
✅ проф. Якуб Здейши (Сілезька академія, Польща) ознайомив учасників із трансформацією графічних інструментів: від традиційної графіки до цифрової революції;
✅ д-р Марчін Бохенек (Сілезька академія, Польща) представив вплив технологій AR і VR на презентацію 3D-моделей – від статичних візуалізацій до занурювальних досвідів.
👩🏼🏫📌 Після пленарного засідання робота продовжилася у тематичних секціях, присвячених таким напрямам:
✅Секція 1. Становлення інформаційного суспільства: соціальні та гуманітарні аспекти.
✅Секція 2. Освітні та психологічні питання розвитку інформаційного суспільства.
✅Секція 3. Сучасні проблеми цифрової економіки.
✅Секція 4. Особливості інноваційного розвитку туризму в цифровому світі.
✅Секція 5. Фізична культура, спорт та фізична реабілітація в епоху інформатизації суспільства.
✅Секція 6. Вивчення взаємозв’язків між штучним інтелектом та суспільством: узгодження та суперечності.
✅Секція 7.



