
Учасниками заходу стали вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної освіти та шкіл, вчителі інклюзивних класів, асистенти вчителів, вихователі.
Слухачі мали можливість розглянути особливості усного та писемного мовлення, на які звертає увагу вчитель-логопед при обґрунтуванні логопедичного висновку. Були обговорені наступні порушення мовлення у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: дизартрія, алалія, загальне недорозвинення мовлення (І, ІІ, ІІІ рівнів), фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення, особливості мовленнєвої діяльності у дітей з аутистичним спектром, особливості порушень писемного мовлення (дислексія та дисграфія). Також велику увагу було приділено методиці проведення логопедичного масажу при важких порушеннях мовлення.


