🔥🎓2 частина відповідей на типові запитання від абітурієнтів щодо реєстрації електронних кабінетів.

❓ Не можу зареєструвати кабінет, бо видає помилку, що робити?

✅📚Алгоритм дій вступника в разі кожної з помилок прописаний у інструкціях нижче та у відео за посиланням:

🔗https://youtu.be/yT99y5NKrvE?feature=shared

Якщо я змінила прізвище, як мені зареєструвати електронний кабінет?

✅📚Зверніться до приймальної комісії МДПУ імені Богдана Хмельницького: там допоможуть внести в базу нові дані. Також ви можете надіслати копії документа про освіту, документа, що посвідчує особу (якщо ID картка, то з двох сторін), документа про зміну ПІБ та скрін помилки на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua

❓ Чи залежить імовірність вступу на бюджет від того, коли зареєстрував кабінет чи подав заяву?

✅📚 Ні, дата створення кабінету чи подання заяви жодним чином не впливає на ваш конкурсний бал, а отже – можливість отримати бюджетне місце. Головне – зареєструвати кабінет та подати заяви в терміни, передбачені для вашої траєкторії вступу. Усі актуальні дати можна переглянути тут.

❓ Де знайти серію і номер документа про освіту?

✅📚Фотокомп’ютерний (пластиковий) документ має серію з двох літер, а номер – із восьми цифр. Сформований в ЄДЕБО документ має одну літеру та дві цифри у серії та шість цифр у номері.