Упродовж останніх двох років до освітнього процесу за ОП «Середня освіта. Мова і література (англійська, німецька), перша – англійська» і «Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» долучаються професіонали-практики, завдяки досвіду яких здобувачі опановують нові компетентності і розвивають вже набуті вміння і навички.
24 лютого 2021 р. Олена Галицька, вчитель вищої категорії англійської мови ліцею № 5 Мелітопольської міської ради Запорізької області, голова Мелітопольського міського методичного об’єднання вчителів англійської мови, переможець програми Fulbright “Teaching Excellence”, провела майстерню “Task-Based Language Learning”, тематика якої відображає сучасні тенденції у методиці навчання іноземних мов.
Своїми враженнями від участі у нестандартному занятті ділиться студентка ОП «Середня освіта. Мова і література (англійська, німецька), перша – англійська» гр. М110-ф Олеся Аксютьонок:
«Я дуже рада, що мені вдалось відвідати майстерню для студентів, яку проводила Галицька Олена Володимирівна. Це заняття було досить цікаве та пізнавальне, а головне, я дізналась багато корисної інформації, яка може стати в нагоді під час проведення власних занять. Нам був представлений методичний підхід до навчання, під назвою Task-Based Language Learning (TBLL). Цей методологічний напрямок є новим підходом, який цілком відповідає концепції і вимогам Нової української школи, а саме – розвитку сучасної, самодостатньої та життєво-адаптованої особистості. Метод зосереджений на найважливіших концепціях мови та практичному застосуванні мовного матеріалу, шляхом комплексного виконання завдань.
На занятті ми виконували практичні та творчі вправи, що допомогли відчути ефективність усіх можливих прийомів під час викладання та легкість їх сприйняття нами, як студентами. TBLL вчить комунікації, що є одним з найважливіших принципів функціонування мови. Адже, навіщо нам мова, якщо нею не говорити?
Олена Володимирівна досить чітко та легко донесла матеріал, поділилась своїм досвідом та навчила робити уроки англійської ще більш цікавими, оскільки інтерес до навчання – то його успішна результативність».