❓Як дізнатися, чи потрібно мені подавати мотиваційні листи під час вступу?

✅📚 У 2024 році ВСІ вступники до закладів вищої освіти мають подавати мотиваційні листи, це складова частина заяви на вступ.

❓Мотиваційні листи треба відвозити/надсилати безпосередньо до закладу освіти?

✅📚Якщо ви реєструєте електронний кабінет та подаєте заяви в електронній формі, то й мотиваційний лист додаєте до кожної заяви виключно через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі подання заяв на вступ.

‼️🇺🇦Нагадуємо, що вся ПРОЦЕДУРА ПОДАЧІ ЗАЯВ ТА ДОКУМЕНТІВ при вступі до Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького відбувається ДИСТАНЦІЙНО

⭐️🙋🏼‍♂️Якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують викладену інформацію, то їх треба надсилати на електронну скриньку Приймальної комісії університету, якщо це передбачено Правилами прийому конкретного закладу освіти.

❌👩🏼‍🎓В електронному кабінеті завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них не передбачено. Додається тільки текст мотиваційного листа, який під час реєстрації заяви в закладі освіти роздруковується Приймальною комісією.

❓Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет? Не бачу такої опції.

✅📚Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання в модулі “Подача заяв на вступ”. Отже, заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких уже відкрито подання заяв. Нині це вступники до закладів ФПО.

Для вступників до ЗВО подання заяв, а отже й мотиваційних листів, буде доступно:
🎓з 19 липня – вступ на бакалавра, молодшого бакалавра, магістра медичного, ветеринарного, фармацевтичного спрямувань;
🎓 з 1 серпня – вступ на магістра.

Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.

❓Як дізнатися вимоги до мотиваційного листа?

✅📚 Вимоги до мотиваційних листів визначає кожен заклад освіти в своїх Правилах прийому. У 2024 році переглянути ці вимоги можна безпосередньо в електронному кабінеті вступника. Для цього здійсніть пошук конкурсної пропозиції, що вас цікавить, та в колонці “Назва випробування” біля напису “Мотиваційний лист” натисніть на активне посилання “Вимоги”. Наполегливо рекомендуємо ознайомитися з цією інформацією до подання кожного мотиваційного листа.

❓Якщо я писав текст листа в кабінеті, натиснув кнопку “Зберегти”, а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося?

✅📚 Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад Word або Google-Документи, а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.

❓Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?

✅📚 Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус “Затримано” або “Зареєстровано в ЄДЕБО”) текст листа редагувати неможливо.

❓Яка максимальна кількість символів під час написання мотиваційного листа в електронному кабінеті?

✅📚 Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 000 символів. Водночас вимоги щодо кількості символів визначає заклад освіти.
Наприклад, вимога закладу освіти:
обсяг листа – не менш як 200 і не більш як 600 слів.

🇺🇦‼️Наполегливо радимо дотримуватися цих вимог, адже кожен лист розглядається Приймальними комісіями та враховується під час формування рейтингового списку вступників.

📝🔥Ознайомитись з рекомендаціями до написання мотиваційних листів до МДПУ імені Богдана Хмельницького можна за посиланням:
https://vstup.mdpu.org.ua/wp-content/uploads/2024/07/rek_mot_lyst.pdf