
✅✏️На початку лекції Олег Байтеряков зупинився назначенні культурної компетентності в шкільному курсі географії в умовах НУШ та поділився досвідом і власною методикою застосування творів живопису в географічній освіті для формування ключових компетентностей в учнів.
🖼️💫Більша частина заходу пройшла у вигляді тренінгу з комплексного географічного аналізу картин Ф. Черча, Ж. Ферріса, Д. Чанселора, А. Стрітона, Й. Герарда, К. Фарбаха, П. Менстеда та ін., присвячених природі Південної Америки, Північної Америки, Австралії та Євразії. У проведенні географічного аналізу активну участь брали всі учасники заходу: вони відповідали на питання, виявляли причинно-наслідкові зв’язки між географічними компонентами, що зображені у мистецьких творах, пояснювали географічні закономірності.
🎨🌍Наприкінці лекції присутні звернули увагу на виявлене органічне поєднання живопису і географії,висловили позитивні відгуки про захід та побажання наступних зустрічей!
