
Естафету прийняли студенти 4 курсу, які поєднують навчання в університеті з педагогічною діяльністю у різних освітніх закладах. Бруснік О. (116-ф гр.) розповів про особливості застосування наочності під час навчання лексики на початковому етапі навчання. Мартиненко А. (416-ф гр.) поділилася досвідом роботи з анімаційними фільмами на середньому етапі навчання. Гаркушка Д. (416-ф гр.) продемонструвала, як використовувати пісенний матеріал на старшому етапі навчання. Павленко А. (116-ф гр.) узагальнила свій досвід використання різноманітних дидактичних ігор на уроках англійської мови.
Присутні студенти активно обговорювали виступи та ставили запитання доповідачам. Методична скарбничка кожного студента поповнилася цікавими та корисними ідеями.





