10 квітня 2019 року в стінах головного корпусу університету відбувся конкурс педагогічної майстерності «Я – вчитель-професіонал».
Мета заходу – розвиток професійно-педагогічних компетентностей у проектній діяльності вчителя, популяризація нових продуктивних форм і методів освітньої діяльності.
Організатори конкурсу – викладачі кафедри педагогіки і педагогічної майстерності та керівник практик Копилова Т.В. Безпосередньо створенням проектів керували професор Коробченко А.А. і доцент Бєльчева Т.Ф.
Учасники заходу: Скориця Дар’я (філологічний факультет, 4 курс, 215 група); Сурженко Вікторія (факультет інформатики, математики та економіки, М118-і); Ордян Левон (природничо-географічний факультет, 115-п); Кубрак Анна (Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти, 215-с).
На початку заходу виступила завідувач кафедри педагогіки і педагогічної майстерності професор Коробченко А.А. Вона звернула увагу присутніх, що вперше в межах конкурсу «Я – вчитель-професіонал» проводиться представлення педагогічних проектів. Для конкурсу була обрана проектна технологія, яка є одним із різновидів квазіпрофесійної діяльності, що сприяє засвоєнню навчального матеріалу в умовах, наближених до умов їх застосування. Проекти були орієнтовані на підвищення якості освіти і виховання в школах.
На конкурсі були представлені проекти, апробовані студентами під час виробничої практики у закладах загальної середньої освіти. Теми педагогічних проектів: Скориця Дар’я «Фанфік як метод розвитку творчих здібностей учнів на уроках української літератури в сучасній школі»; Сурженко Вікторія «Математична мозаїка»; Ордян Левон «Застосування відеоекскурсії «Приазовський промисловий альянс» у вивченні географії»; Кубрак Анна «Пізнай та захисти».
За відгуками вчителів-практиків теми та зміст представлених проектів відповідають сучасним вимогам освітніх програм Нової української школи. Студенти показали глибокі теоретичні знання та професійні навички у процесі впровадження проектної технології у закладах загальної середньої освіти. Презентації проектів конкурсантами викликали щирий професійний інтерес присутніх викладачів і студентів, що виявилось у змістовному обговоренні кожного проекту. Для присутніх студентів третього курсу конкурс сприяв формуванню мотивації до їх участі у проектній діяльності в наступному навчальному році.
Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності вдячна усім учасникам і організаторам конкурсу та заступникам деканів Стрілець О.В., Топаловій О.І., Коваль О.В., Саєнко Ю.О, та доцентам: Мелаш В.Д., Атрошенко Г.І. та Фефілофій Т.В.
Всі учасники конкурсу педагогічних проектів отримали сертифікати та нагороди від профспілкового комітету університету, деканату інформатики, математики та економіки.