Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ЗМІНЮЮТЬСЯ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ

ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ЗМІНЮЮТЬСЯ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ

15.06.2018

У Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького триває триденна всеукраїнська науково-практична конференція «Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи». У заході взяв участь заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей.

Урядовець наголосив, що реформування системи освіти і реалізація концепції Нової української школи передбачають, у першу чергу, появу вчителів нової формації. Щоб виростити такі кадри, для педагогів уже організували десятиденний курс підвищення кваліфікації. Планується також дистанційне навчання.

Павло Хобзей також назвав головні вимоги до вчителів Нової української школи.
- Учитель - основа Нової української школи. І це повинен бути лідер, який поведе за собою дітей. Основна вимога - любити дитину. Вчитель  повинен бути лідером у класі, але  бути на рівні учня, а не ставити себе вище за нього. Він повинен розвивати дитину, а не пригнічувати, і розуміти, що кожна дитина - індивідуальна. Друга умова - вчитель повинен проявляти ініціативу і брати на себе відповідальність за результат. Закон дає право йому самостійно вибирати програму в залежності від рівня учнів. Тепер потрібно працювати інакше, а наш учитель до цього, на жаль, не готовий. Він, як і раніше, готовий йти за програмою строго за підручником, стояти біля дошки і передавати знання. Але сьогодні цього вже мало. Тепер стоїть питання компетенції через діяльність, а це для наших вчителів нове. І якщо ми зараз не підтримаємо вчителя, нерозумно розраховувати, що після 10-денних курсів він зміниться. Це ментальна проблема - нам потрібно міняти цінності і підходи, і найголовніше  - той авторитарний стиль, який у нас завжди був у школах. І тут важлива співпраця з владою, з педуніверситетом, - зазначив заступник міністра освіти.
Крім цього, Павло Хобзей  анонсував зміни в підходах до  навчання майбутніх педагогів у вищих навчальних закладах. (Детальніше...)