Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ МАЄ РОЗВИВАТИСЬ ПРОТЯГОМ ЖИТТЯ, А ВЛАДА - СТВОРИТИ ДЛЯ ЦЬОГО УМОВИ, - ЗАСТУПНИК МІНІСТРА ПАВЛО ХОБЗЕЙ НА КОНФЕРЕНЦІЇ В МДПУ

СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ МАЄ РОЗВИВАТИСЬ ПРОТЯГОМ ЖИТТЯ, А ВЛАДА - СТВОРИТИ ДЛЯ ЦЬОГО УМОВИ, - ЗАСТУПНИК МІНІСТРА ПАВЛО ХОБЗЕЙ НА КОНФЕРЕНЦІЇ В МДПУ

16.06.2018

Сучасний педагог має постійно працювати над удосконаленням професійних навичок, бути допитливим та небайдужим до змін. Очевидно, що теперішнє покоління дітей житиме вже в іншому світі, і цей процес - невідворотній. Зі свого боку ми маємо забезпечити вчителів необхідними інструментами та знаннями. Про це зазначив заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей під час науково-практичної конференції, яка триватиме 14-16 червня 2018 року, на базі Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького.

Учасниками конференції стали понад 250 освітян та управлінців. Серед них - викладачі вишів, аспіранти та докторанти, студенти, вчителі шкіл, представники органів управлінь освіти тощо. Разом з науковцями вони обговорили принципи особистісного та професійного розвитку вчителя, використання у цьому процесі ІТ-технологій, компетентнісний підхід у навчанні, а також впровадження інклюзивної освіти.

“Іще один виклик, який ставить перед вчителем Нова українська школа (НУШ), є педагогіка партнерства. Вона передбачає співпрацю вчителя, учня та батьків. Тож дуже важливо, щоб цей процес проходив злагоджено, з довірою та повагою до інших”, - зазначив Павло Хобзей.

В межах конференції у виші презентували науково-експериментальний майданчик “Методична майстерня педагога Нової української школи”. У ньому вчителі-практики зможуть проходити навчальні тренінги, семінари та вебінари. Також там надаватимуть методичну та практичну допомогу у реалізації концепції НУШ.

Для учасників конференції організовані виставки, майстер-класи та дослідницькі практикуми. А під час секційних засідань вони зможуть поділитися досвідом впровадження концепції НУШ у пілотних школах та отримати поради для подальшої роботи.