Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Молоді вчені університету створювали інструкцію користувача Нової української школи

Молоді вчені університету створювали інструкцію користувача Нової української школи

15.06.2018

15 червня 2018 р. у рамках роботи Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Особистісно-професійний розвиток учителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи» (м. Мелітополь) за ініціативи голови ради молодих вчених університету – канд. псих. наук, доц. Прокоф’євої О.О. та голови Наукового товариства студентів, аспірантів та докторантів – канд. пед. наук Чорної В.В. відбувся тренінг-соціодрама «Сучасна школа: інструкція користувача». Метою заходу було визначено особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя в період навчання в закладі вищої педагогічної освіти, формування здатності до діалогічного спілкування між суб’єктами сучасного освітнього процесу. Необхідно підкреслити і різноманітність методів, що були запропоновані тренерами – інтерактивна бесіда, тренінг, соціометрія, соціодрама.

У заході взяли участь студенти, магістранти, аспіранти, викладачі університету, практикуючі вчителі та психологи шкіл м. Мелітополя. Така широка цільова аудиторія дала змогу плідно поспілкуватися та різнобічно розглянути проблему трансформації системи освіти.

У тренінгу мали місце: обговорення продуктивної діалогічної взаємодії між учасниками освітнього процесу «Нової української школи»; соціометрія щодо позицій учасників у структурі сучасного освітнього процесу; робота у міні-групах для виявлення установок та емоційних характеристик суб’єктів освітнього процесу; соціодрама з актуальних питань «Нової української школи»: переваги, недоліки, ризики, перспективи; групова робота щодо створення «Інструкції користувача «Нової української школи» для суб’єктів сучасного освітнього процесу; рефлексивний діалог і анкетування  учасників тренінгу.

Про вдале проведення заходу свідчили жваві розмови та питання один одному його учасників.

Матеріал підготували: доц. Прокофєва О. О., ст. викл. Чорна В.В.