Науково-дослідницька робота студентів є важливим чинником при підготовці молодого фахівця і вченого. Студент здобуває навички, що знадобляться йому протягом усього життя в яких би галузях народного господарства він не працював: самостійність суджень, уміння концентруватися, постійно збагачувати власний запас знань, мати багатовекторний погляд на виникаючі проблеми, вміти цілеспрямовано і вдумливо працювати. Однією з форм реалізації наукового потенціалу студентів Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького є участь у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук.
11 жовтня 2017 року з метою актуалізації та інтеріоризації наукового досвіду в організації, проведені та оформлені наукової роботи був проведений семінар на тему «Правила оформлення студентської наукової роботи» для студентів проблемних гуртків університету, для яких установлення на професійну та наукову майстерність є пріоритетною стратегією їх життєдіяльності.
В семінарі, який проводила старший викладач кафедри психології Варіна Ганна Борисівна, прийняли участь студенти Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти, хіміко-біологічного, філологічного, природничо-географічного факультетів та факультету інформатики, математики та економіки.
Розглядалися такі питання:
- особливості організації та проведення наукового дослідження (структура та етапи наукового дослідження,схема дослідження, типологія наукових досліджень);
- проблема експериментально взаємодії та вибр методів дослідження;
- планування та процедура проведення дослідження;
- аналіз та представлення результатів наукового дослідження;
- структура та оформлення роботи до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук;
- особливості оформлення супровідної документації.
Присутні студенти були ознайомлені з «Положенням про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук», приймали активну участь в обговорені проблемних питань, спиралися на власні дослідження та досвід участі у науковій діяльності проблемного гуртка.
|