Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Семінар для кураторів академічних груп ННІ СПМО «Результати психологічного моніторингу адаптації першокурсників до умов освітнього середовища ВНЗ: реалії та перспективи роботи»

Семінар для кураторів академічних груп ННІ СПМО «Результати психологічного моніторингу адаптації першокурсників до умов освітнього середовища ВНЗ: реалії та перспективи роботи»

31.10.2016

З метою обговорення результатів психологічного моніторингу адаптації студентів-першокурсників та згідно плану роботи Психологічного центру МДПУ ім. Богдана Хмельницького 31.10.2016 року співробітниками Психологічного центру к. психол. н., доц. Гузь Н. В., к. психол. н., доц. Шевченко С. В. був проведений семінар для кураторів 1-го курсу ННІСПМО.

На початку роботи організатори зазначили, що адаптаційне входження студентів у науково-освітній простір – це складний, динамічний процес, що визначається зовнішніми і внутрішніми умовами; абітурієнти мають особистісний адаптаційний потенціал та адаптаційні здібності; життєтворять у різних соціальних, побутових, культурних умовах; володіють індивідуальним адаптаційним ресурсом тощо. Тому успішність адаптаційного процесу залежить від спільних зусиль психологів, кураторів академічних груп, деканатів та всіх структурних підрозділів університету.

У ході дискусії куратори окреслили коло проблемних питань, із якими зіштовхуються студенти, отримали рекомендації щодо роботи з різними поведінковими проявами студентів-першокурсників, створення оптимальних соціально-психологічних умов, які сприятимуть саморозвитку, самовихованню, самореалізації особистості першокурсника.

Підсумками проведення семінару стало обговорення стратегії подальшої роботи. Наприкінці зустрічі куратори одержали методичні рекомендації «Актуалізація адаптаційного потенціалу студентів-першокурсників як напрям діяльності куратора академічної групи сучасного освітнього закладу».

Матеріали підготувала доц. Шевченко С.В.