Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Новітня форма організації навчальних занять – інтерактивна гра «Найрозумніший»

Новітня форма організації навчальних занять – інтерактивна гра «Найрозумніший»

11.10.2016

Психологія має довге минуле, але дуже коротку історію”

Г. Еббінгауз

Викладачі кафедри психології постійно шукають інноваційні форми організації навчальної діяльності студентів, активно впроваджуючи в учбовий процес кейс-методи, евристичні техніки, використовуючи мультимедійні технології. Вдалим прикладом стало проведення кандидатом психологічних наук, доцентом Шевченко С.В. 11.10.2016 року практичного заняття з дисципліни «Історія психології» на тему «Передумови виникнення наукової психології в Європі у 19 ст.» ( 316-с група, 053 Психологія, 3 пара, 116 ауд.) інтерактивної гри «Найрозумніший». Основна мета – інтеграція набутих знань, актуалізація розумового потенціалу, мотивація студентів до вивчення матеріалу, залучення їх до здійснення науково-пошукової діяльності. У ході заняття студенти, поділившись на команди, відкриваючи комірки, що були відображені на мультимедійній дошці, отримували завдання та мали змогу заробити певні бали. Гра містила різні рівні освітніх завдань з використанням методів «мозкового штурму», case-study, проблемно-пошукових, аналітико-синтетичних, використання коучинг технологій. Студенти повинні були мобілізувати отримані під час навчання знання та вміння, щоб успішно вирішити неординарні, творчі завдання, спираючись на інтеріоризацію здобутих навичок, згуртованість та креативність.

Така інтерактивна форма проведення заняття дозволила закріпити знання з дисципліни, розвинути внутрішню мотивацію до самоосвіти, самовдосконалення як важливих компонентів професійної зрілості, сприяла розвитку пізнавального інтересу, логічного мислення, уваги, комунікабельності, активності, зацікавленості та емоційних переживань студентів.

Матеріал підготувала доц. Шевченко С.В.