Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету В СТУДЕНТСЬКЕ ЖИТТЯ – З ПІДТРИМКОЮ КУРАТОРА І ЗГУРТОВАНОЮ ГРУПОЮ

В СТУДЕНТСЬКЕ ЖИТТЯ – З ПІДТРИМКОЮ КУРАТОРА І ЗГУРТОВАНОЮ ГРУПОЮ

20.09.2016

Студентське життя таке різнобарвне! Деяким студентам запам’ятовуються величезні курсові проекти, реферати і суворі викладачі. Інші ж пам’ятають непередбачувані витівки своїх друзів, веселі моменти на заняттях і перервах. Тому перші кроки в доросле життя є для людини важливими та надзвичайно повчальними.

На початку вересня в університеті для студентів-першокурсників співробітниками Психологічного центру проводився психологічний тренінг, спрямований на адаптацію до науково-освітнього простору вишу.

Програма тренінгу передбачала залучення дискусійних та ігрових методик на знайомство, командоутворення і взаємодію. Наприкінці останнього дня тренінгу проводився вибір активу групи.

За допомогою запропонованої програми студенти знайомились один з одним, краще пізнали себе та оточуючих, набули навичок успішного спілкування, взаємодії з одногрупниками та куратором. Результативність даної програми підтверджується більш відповідальним підходом першокурсників до навчального процесу, оточення, вибору активу групи. Одночасно знімається емоційне напруження перших днів перебування в університеті.

Куратор 126 групи філологічного факультету асистент Назаренко І. В. зазначила, що за допомогою тренінгу була надана можливість краще пізнати студентів, куратор 216–316 груп доцент Юрченко О. В. підкреслив, що психологічний тренінг допоміг виявити студентів з лідерськими якостями, які, в свою чергу, зайняли відповідні посади старости і профорга у групі.

Куратор 106, 116, 126 груп хіміко-біологічного факультету доцент Пюрко О. Є. зазначила, що проведений курс психологічної адаптації сприяв кращому знайомству студентів у групах та з куратором, взаєморозумінню між куратором і групою, згуртованості студентів у єдиний і міцний колектив; розкрив ініціативні, креативні, творчі здібності студентів, що допомогло при розподілі необхідних обов’язків у групі; дозволив істотно підвищити психологічну чутливість, контактність, здатність до орієнтування у складних міжособистісних ситуаціях.

Своїми враженнями від участі у психологічному тренінгу діляться і студенти.

Студентка 116 групи Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти Левченко Марія: «Кожен день був неповторним і дуже цікавим, що додавало сили духу, впевненості у собі кожному з нас. За допомогою психологічних вправ ми іншими очима поглянути на обрану професію, знайшли однодумців. Психолог навчила нас різним формам спілкування, конструктивному вирішенню конфліктних ситуацій. Щиро дякуємо за допомогу!».

Студентка 216 групи факультету інформатики, математики та економіки Олена Гордей: «Я отношусь к людям, которые очень тяжело привыкают к новым людям и в случае чего, сразу же выпускают иголки. Благодаря интересным играм и методикам, которые проводили у нас психологи, я безболезненно смогла открыться и узнать лучше своих одногруппников. Считаю, что такие тренинги необходимы в коллективе, чтобы была дружественная атмосфера. Спасибо преподавателям кафедры психологии, сотрудникам Психологического центра за интересный и увлекательный тренинг!».

Студент 126 групи природничо-географічного факультету Блокитін Олег: «Для меня психологический тренинг прошел с пользой. Я узнал черты характера своих одногруппников и пришел к выводу, что все мы разные. Психолог Татьяна Анатольевна завоевала мою симпатию. Я понял, что внешняя обстановка очень важна и получил положительные эмоции, которые зажгли интерес к психологии».

Подальша робота з першокурсниками планується у напрямку збереження їх психічного здоров’я, створення оптимальних соціально-психологічних умов для саморозвитку, самовиховання та самореалізації особистості.

Матеріал підготувала Фалько Н. М.