Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Інноваційні форми профорієнтаційної робити викладачів кафедри психології.

Інноваційні форми профорієнтаційної робити викладачів кафедри психології.

26.11.2015

З 24 по 26 листопада у школах міста в межах  реалізації проекту "PROFуспіх: стратегія професійного вибору", який відбувається під патронатом Британської ради в Україні,  проводилася  "Жива бібліотека".

Проект спрямований на системне забезпечення процесу професійної орієнтації, що сприятиме усвідомленому вибору профілю навчання в старших класах і призведе, у свою чергу, до усвідомленого і зваженого вибору професії.

«Жива бібліотека» працює так само, як і звичайна, проте «книгами» стають люди різних професій, а «читачами» – десятикласники. Відвідувач зустрічається із «книгою» і ... починається спілкування. Бесіда «читача» і «книги» – це  вільний діалог, можливість задати будь-яке питання, нагода особисто поговорити з людьми різних цікавих професій.

Протягом трьох днів на базі ЗНЗ № 1,7, 14, 23, 24, 25 старшокласники всіх шкіл міста мали можливість зустрітися з різними цікавими людьми.

Активними учасниками цього проекту, а саме «книгами», вже не перший рік є викладачі кафедри психології МДПУ імені Богдана Хмельницького. Цього року десятикласники з цікавістю спілкувалися з Кобильнік Л.М., Варіною Г.Б., Шевченко С.В., Кочкуровою О.В.

На «Живій  бібліотеці» байдужих не було; обличчя дітей то осяювала посмішка симпатії до «книги», то цілеспрямованість щодо професійного вибору, то роздуми про затребуваність професії.  У ході бесід учнями приймалися або ставилися під сумнів рішення щодо майбутнього; руйнувались стереотипи (наприклад, про те, що не завжди навіть червоний диплом є гарантом кар’єрного зростання або фінансової незалежності).

«Жива бібліотека» – це новий формат спілкування. Через живу бесіду діти самостійно розуміють, самостійно мислять та самостійно вирішують – а це є ще один важливий крок на шляху до самостійного життя.

Інформацію підготовлено Титаренко О.І.