Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Відкрита лекція-диспут із Сашком Заварою

Відкрита лекція-диспут із Сашком Заварою

24.11.2016

23 листопада доцентом кафедри української і зарубіжної літератури Землянською А.В. було проведено відкриту лекцію-диспут «Літературна критика на сучасному етапі розвитку». Почесним гостем і учасником диспуту на занятті виступив мелітопольський письменник, перекладач, літературний критик Сашко Завара. Лекцію було проведено в рамках курсу «Історія української літературної критики». До розмови долучилися магістранти денної та заочно-дистанційної форм навчання і студенти І курсу спеціальності «Українська мова і література», викладачі кафедри доцент Зотова В.Г. та доцент Шарова Т.М., а також учителі й вихованці ліцею «Творчість».

У досить дискутивній формі обговорювалися роль літературної критики та сучасний стан її в Україні, вимоги до професійних критиків і вплив результатів їх діяльності на письменників, тенденції розвитку вітчизняної літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст. та критерії відбору художніх текстів членами літературних конкурсів, видавництвами, читачами, особливості перекладацької діяльності тощо. Бесіда мала характер обміну особистим досвідом у межах обговорюваних питань, а також була спрямована на виявлення взаємозалежності у парадигмі «письменник  – критик – читач».

Усі учасники були задоволені отриманими результатами. Подібна форма роботи розширює межі аудиторного навчання, сприяє підвищенню якості освіти фахівців-філологів.

 

Інформацію підготувала доцент Землянська А.В.