Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету

СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ МАЄ РОЗВИВАТИСЬ ПРОТЯГОМ ЖИТТЯ, А ВЛАДА - СТВОРИТИ ДЛЯ ЦЬОГО УМОВИ, - ЗАСТУПНИК МІНІСТРА ПАВЛО ХОБЗЕЙ НА КОНФЕРЕНЦІЇ В МДПУ

16.06.2018

 

Сучасний педагог має постійно працювати над удосконаленням професійних навичок, бути допитливим та небайдужим до змін. Очевидно, що теперішнє покоління дітей житиме вже в іншому світі, і цей процес - невідворотній. Зі свого боку ми маємо забезпечити вчителів необхідними інструментами та знаннями. Про це зазначив заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей під час науково-практичної конференції, яка триватиме 14-16 червня 2018 року, на базі Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького.

Учасниками конференції стали понад 250 освітян та управлінців. Серед них - викладачі вишів, аспіранти та докторанти, студенти, вчителі шкіл, представники органів управлінь освіти тощо. Разом з науковцями вони обговорили принципи особистісного та професійного розвитку вчителя, використання у цьому процесі ІТ-технологій, компетентнісний підхід у навчанні, а також впровадження інклюзивної освіти.

“Іще один виклик, який ставить перед вчителем Нова українська школа (НУШ), є педагогіка партнерства. Вона передбачає співпрацю вчителя, учня та батьків. Тож дуже важливо, щоб цей процес проходив злагоджено, з довірою та повагою до інших”, - зазначив Павло Хобзей. (Детальніше...)

 

Тренінг «Виготовлення тимчасових мікропрепаратів»

16.06.2018

В рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, яка відбулася в МДПУ імені Богдана Хмельницького (14-16 червня 2018 р.) та методичної майстерні педагога нової української школи, на кафедрі ботаніки і садово-паркового господарства відбувся тренінг «Виготовлення тимчасових мікропрепаратів» (тренери – доцент Пюрко О.Є. та викладач-стажист Арабаджи-Тіпенко Л.І.).

Детальніше...
 

На майстер-класі «Сучасні інноваційні технології в роботі психолога Нової української школи» учасники спробувати себе в техніці «Sand-Art»

15.06.2018

В рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» на майстер-класі «Сучасні інноваційні технології в роботі психолога Нової української школи» учасники мали змогу спробувати себе в техніці «Sand-Art» та ознайомитися з авторською технікою об’ємної пісочної мандали «Грані власного Я».

Детальніше...
 

Досліди себе! Майстер-клас «Сучасні інноваційні технології в роботі психолога»

15.06.2018

Під час майстер-класу «Сучасні інноваційні технології в роботі психолога» в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» відвідувачі мали змогу ознайомитися з сучасними методами діагностики та психокорекції, використовуючи природні матеріали та метафоричні асоціативні карти.

Детальніше...
 

Павло Хобзей прийняв участь у майстер-класі з техніки Ебру

15.06.2018

В рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» Хобзей Павло Кузьмович – заступник міністра освіти і науки України ознайомився з локацію «Сучасні інноваційні технології в освітньому процесі Нової української школи», представленою Психологічним центром Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького.

Детальніше...
 

ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ЗМІНЮЮТЬСЯ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ

15.06.2018

 

У Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького триває триденна всеукраїнська науково-практична конференція «Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи». У заході взяв участь заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей.

Урядовець наголосив, що реформування системи освіти і реалізація концепції Нової української школи передбачають, у першу чергу, появу вчителів нової формації. Щоб виростити такі кадри, для педагогів уже організували десятиденний курс підвищення кваліфікації. Планується також дистанційне навчання.

Павло Хобзей також назвав головні вимоги до вчителів Нової української школи.
- Учитель - основа Нової української школи. І це повинен бути лідер, який поведе за собою дітей. Основна вимога - любити дитину. Вчитель  повинен бути лідером у класі, але  бути на рівні учня, а не ставити себе вище за нього. Він повинен розвивати дитину, а не пригнічувати, і розуміти, що кожна дитина - індивідуальна. Друга умова - вчитель повинен проявляти ініціативу і брати на себе відповідальність за результат. Закон дає право йому самостійно вибирати програму в залежності від рівня учнів. Тепер потрібно працювати інакше, а наш учитель до цього, на жаль, не готовий. Він, як і раніше, готовий йти за програмою строго за підручником, стояти біля дошки і передавати знання. Але сьогодні цього вже мало. Тепер стоїть питання компетенції через діяльність, а це для наших вчителів нове. І якщо ми зараз не підтримаємо вчителя, нерозумно розраховувати, що після 10-денних курсів він зміниться. Це ментальна проблема - нам потрібно міняти цінності і підходи, і найголовніше  - той авторитарний стиль, який у нас завжди був у школах. І тут важлива співпраця з владою, з педуніверситетом, - зазначив заступник міністра освіти.
Крім цього, Павло Хобзей  анонсував зміни в підходах до  навчання майбутніх педагогів у вищих навчальних закладах. (Детальніше...)

 

Молоді вчені університету створювали інструкцію користувача Нової української школи

15.06.2018

15 червня 2018 р. у рамках роботи Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Особистісно-професійний розвиток учителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи» (м. Мелітополь) за ініціативи голови ради молодих вчених університету – канд. псих. наук, доц. Прокоф’євої О.О. та голови Наукового товариства студентів, аспірантів та докторантів – канд. пед. наук Чорної В.В. відбувся тренінг-соціодрама «Сучасна школа: інструкція користувача». Метою заходу було визначено особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя в період навчання в закладі вищої педагогічної освіти, формування здатності до діалогічного спілкування між суб’єктами сучасного освітнього процесу. Необхідно підкреслити і різноманітність методів, що були запропоновані тренерами – інтерактивна бесіда, тренінг, соціометрія, соціодрама.

Детальніше...
 

ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Тьюторство в Україні: практики індивідуалізації, педагогічна позиція, затребувана професія»

15.06.2018

14-15 червня 2018 року на базі Мелітопольського  державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького Інститут модернізації змісту освіти, Тьюторська асоціація України у партнерстві з Мелітопольським державним педагогічним університетом імені Богдана Хмельницького, Українським педагогічним клубом провели другу Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Тьюторство в Україні: практики індивідуалізації, педагогічна позиція, затребувана професія». Мета заходу – узгодження поглядів і розуміння сутності та принципів тьюторства як методології і технології, впровадження тьюторства в систему освіти України.

На відкритті другої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Тьюторство в Україні: практики індивідуалізації, педагогічна позиція, затребувана професія» виступив президент Тьюторської асоціації України, керівник всеукраїнського експерименту «Тьюторство як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» – кандидат технічних наук Вєтров С. В.

Детальніше...
 

В МДПУ проведено тренінг «Підготовка вчителів закладів загальної середньої освіти до впровадження медіаграмотності в Новій українській школі»

14.06.2018

14 червня 2018 р. під час проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції «Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи» доцентом кафедри педагогіки і педагогічної майстерності проведено тренінг з медіаграмотності для вчителів закладів загальної середньої освіти м. Мелітополя.

Мета тренінгу – розвиток у вчителів компетентності медіаграмотності та надання методичного інструментарію для реалізації завдань впровадження основ медіаграмотності в освітній простір Нової української школи.

Детальніше...
 

Керівник центру «Гендерна просвіта» М.Воровка взяла участь у засіданні Громадської ради з ґендерних питань при МФО «Рівні можливості»

14.06.2018

14 червня 2018 року доцент кафедри педагогіки і педагогічної майстерності, керівник центру «Гендерна просвіта» Маргарита Воровка взяла участь у розширеному засіданні Громадської ради з ґендерних питань при МФО «Рівні можливості» у Верховній Раді.

Головною метою зустрічі було обговорення пріоритетів діяльності депутатського об’єднання і те, яким чином громадські організації, представники та представниці експертного середовища, можуть підтримувати ініціативи МФО.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 317