Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету ОДИН майстер-клас для студентів-заочників — БАГАТО майстер-класів для школярів

ОДИН майстер-клас для студентів-заочників — БАГАТО майстер-класів для школярів

01.11.2016

Який майстер-клас можна вважати найкращим? Як відомо, особливістю сьогодення є стрімкі темпи оновлення інформації. Ось чому на ефективність праці сучасного спеціаліста напряму впливають, з одного боку, належний рівень обізнаності фахівця зі змінами в його професії, а, з іншого боку, високий рівень готовності фахівця до сприйняття нових знань. З першим проблем не виникає. До послуг спеціалістів численні семінари і вебінари, майстер-класи і тренінги, навчально-демонстраційні сесії і курси підвищення кваліфікації тощо. Коло вибору тематик, часових рамок та форм проведення настільки широке, що сучасний фахівець радше поскаржиться на складність вибору, ніж на брак такого вибору. Але та ж сама практика засвідчує, що рівень готовності фахівця до сприйняття нових знань нижчий у порівнянні із рівнем власне обізнаності фахівця із нововведеннями у своїй професійній сфері. Річ у тім, що знання не виникає само по собі, воно з'являється після того, як людина, ознайомившись із новою інформацією, знаходить спосіб використовувати її у своїй практичної діяльності. Саме за таких умов інформація трансформується в знання.

Як зазвичай поступають учасники майстер-класу після його завершення? Одні учасники дбайливо відкладають і зберігають отримані на майстер-класі навчальні матеріали. Проте, коли з об’єктивних, коли з суб’єктивних причин ці учасники не поспішають втілювати у практику набуту інформацію. Інші учасники «по гарячих слідах» починають реалізовувати отриману інформацію на практиці. Саме у таких учасників загальна інформація стає персональним знанням.

Таким чином, відповідь на питання: «Який майстер-клас можна вважати найкращим?», — буде такою: «Той, після завершення якого Ви почнете, не відкладаючи, застосовувати набуту інформацію на практиці». Прикладом такого надихаючого майстер-класу став майстер-клас «Уведення до паперової інженерії» для бакалаврів заочно-дистанційної форми навчання, проведення якого стало можливим завдяки ефективній співпраці заочно-дистанційного відділу (проректор заочно-дистанційного відділу, кандидат географічних наук, доцент Олена Арабаджи і методист заочно-дистанційного відділу Людмила Каламбет) і кафедри інформатики і кібернетики (ведуча майстер-класу, кандидат педагогічних наук, доцент, член Спілки дизайнерів України Анна Брянцева). Майстер-клас був проведений для бакалаврів спеціальності «6.010102. Початкова освіта» 41 і 42 груп — майбутніми і вже практикуючими учителями молодших класів.

Учителі початкових шкіл обов’язково мають справу з навчанням дітей основам роботи з папером. У свою чергу, цей напрямок, як жодний інший, змінюється і оновлюється. На майстер-класі бакалаври ознайомилися із популярною методикою роботи з папером — об’ємними pop-up паперовими конструкціями, у тому числі із конструкціями pop-up card making напрямку. Ведуча майстер-класу, доцент Ганна Брянцева продемонструвала магістрам об’ємні паперові інсталяції різних конструкцій, серед них: Secret Message Card, Easel Card, Waterfall Card, Slider Card, Triple Tier Slider card, Window Slider card, Pop-Up Slider Card, Window Shutter Card, Peek-a-boo Card. Під враженням від побаченого бакалаври з ентузіазмом поставилися до пропозиції доцента Ганни Брянцевої кожний самостійно зібрати з паперу конструкцію Peek-a-boo Card (див. відео).

На цьому можна було б поставити крапку. Проте у цього майстер-класу виявилося продовження. Він «викликав до життя» низку інших майстер-класів. Бакалавр 41 групи заочно-дистанційної форми навчання Тетяна Чумак — учитель початкових класів у Мелітопольській середній школі № 13 — провела наприкінці жовтня під час шкільних осінніх канікул вже свої майстер-класи зі створення вітальних листівок на основі конструкції Peek-a-boo Card для учнів початкових і середніх класів. На фото Тетяна Чумак проводить майстер-клас зі створення листівки з конструкцією «Peek-a-boo» у Центрі дозвілля на території магазину товарів для хобі і творчості «Грані творчості». І буквально вчора, 2 листопада, вона провела аналогічний майстер-клас з учнями 2—Б класу СШ № 13, які відвідують шкільний гурток «Чарівна майстерня». За словами учителя Тетяни Чумак усі майстер-класи школярам дуже сподобалися: «Мої учні сьогодні були в особливому захваті!». І, як ми бачимо, «фотодокази» підтверджують це.

Матеріал підготувала к.пед.н., доц. Брянцева Г.В.